sama ehkäisy ennen ja jälkeen raskauden?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laurea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laurea

Vieras
Toi oli lyhin otsikko, jonka kykenin keksimään tähän aiheeseen.
Elikkä, mulla oli Jadelle-kapselit kolme vuotta käsivarressa ennenkuin ruvettiin raskautumaan. Ne sopi mulle tosi hyvin. Ei PMS-oireita, kuukautiset tuli melkein kellon tarkasti ja oli tosi niukat. Laitatin keväällä samaiset kapselit uudelleen, muutaman kuukauden synnytyksen jälkeen ja nyt on piru irti. PMS-oireet on jotain ihan hirveetä. Mä vaan itken ja raivoon. Kamalaa. Kuukautiset tulee millon sattuu, jos tulee ja vuodan viikon ku seula.
Voisiko olla siis niin, että a) mulla on vieläkin hormonitoiminta sekaisin raskaudesta (vauva 9kk, en imetä) tai b) kapseleiden sisältämä hormoni ei vaan yksinkertaisesti mulle käy tai c) kertokaa te viisaammat se mulle.
Kiitos

Minulla sama juttu! Ennen raskautta pillerit kävi.Nyt Yhdistelmät eivät sovi,kokeilin monta eri merkkiä,samoja oireita kun sulla.Nyt testaan hormonikierukan jos se kävis..

Luin jostain, että raskauden jälkeen naisen hormonit on erilaisia kuin ennen synnytyksiä elikkä se ehkäisy, joka sopi ennen lasten tekoa ei välttämättä enää sovi lasten teon jälkeen!! Mulla oli ainakin just näin myös! :\|

minä söin ennen raskauksia pillereitä ja nyt toisen synnyttyä laitatin hormoonikierukan.. pillereistä ei tullu mitään haittavaikutuksia, mutta nyt en tiiä tästä kierukasta.. tammikuussa vuositarkastus,täytyy lääkäriltä kysyä sit onks täs järkee..

niin ja mulle määräsi lääkäri esikon synnyttyä taas e-pillerit,mut jäipä syömättä ku en muistanu ostaa niitä ja kaskas tulin raskaaksi.. ei tehonneet ei.. :D

Yhteistyössä