A
Aamuvirkku
Vieras
Onko kellään kokemuksia? Oma synnäri suljettiin vuoden alusta, joten täytyy harkita uutta paikkaa.
Onkohan kiinni heinäkuussa, olen kuullut moista huhua, mutta en löytänyt mistään tietoa?
Onkohan kiinni heinäkuussa, olen kuullut moista huhua, mutta en löytänyt mistään tietoa?