Salon synnäristä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuvirkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aamuvirkku

Vieras
Onko kellään kokemuksia? Oma synnäri suljettiin vuoden alusta, joten täytyy harkita uutta paikkaa.
Onkohan kiinni heinäkuussa, olen kuullut moista huhua, mutta en löytänyt mistään tietoa?
 
Tämä on taas sellainen aihe, että varmasti löytyy hyvää ja pahaa sanottavaa :)

Itse synnytin Salossa ja oman kokemukseni perusteella voin tuota muillekkin suositella. Pieni ja rauhallinen osasto, saa olla rauhassa ja apua saa tarvittaessa. Tietenkin voi olla hulinaa jos on monta synnyttäjää kerralla :)

 
Mä olen synnyttänyt siellä, enkä kyllä tykännyt kokemuksesta en lääkäreistä enkä hoitajista...

Lapsen synnyttyä kukaan ei onnitellut eikä kertonut onko vauva tyttö vai poika, itse piti kysyä. Mitään asioita ei lapsesta kerrottu, ne piti erikseen kysyä. Lääkäri sanoi lapsesta että "paljon on vikaa..."
Jäi tosi negatiiviset fiilikset.
:|
 

Yhteistyössä