sallitteko hiekan heittelyn päin naamaa?

  • Viestiketjun aloittaja tiuhtiti
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nn:
En hyväksy, enkä myöskään sitä että joku avohoitoäiti menee vieraiden lasten niskaan kaatamaan ämpärillisen hiekkaa.
miten se eroaa siitä et lapsi viskoo sitä vauhdilla jos ite valutan sen ämpäristä?
Ai että silläkö tavalla sä opetat lapset olee heittämättä? :D:D:D Näyttämällä itse esimerkkiä?
Mun lapset tottelee puhetta. Kyl luulis naapurin pentujen säikähtävän ja lopettavan kun kaamee akka tulee ja kippaa saavin niskaan
 
???
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nn:
En hyväksy, enkä myöskään sitä että joku avohoitoäiti menee vieraiden lasten niskaan kaatamaan ämpärillisen hiekkaa.
miten se eroaa siitä et lapsi viskoo sitä vauhdilla jos ite valutan sen ämpäristä?
Ai että silläkö tavalla sä opetat lapset olee heittämättä? :D:D:D Näyttämällä itse esimerkkiä?
Mun lapset tottelee puhetta. Kyl luulis naapurin pentujen säikähtävän ja lopettavan kun kaamee akka tulee ja kippaa saavin niskaan
Onko auktoriteetin puutetta....? Keinot taitaa olla lopussa, kun noin ääliömäisesti aiot käyttäytyä, olet kuitenkin aikuinen (jos olet?).
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nn:
En hyväksy, enkä myöskään sitä että joku avohoitoäiti menee vieraiden lasten niskaan kaatamaan ämpärillisen hiekkaa.
miten se eroaa siitä et lapsi viskoo sitä vauhdilla jos ite valutan sen ämpäristä?
Ai että silläkö tavalla sä opetat lapset olee heittämättä? :D:D:D Näyttämällä itse esimerkkiä?
Mun lapset tottelee puhetta. Kyl luulis naapurin pentujen säikähtävän ja lopettavan kun kaamee akka tulee ja kippaa saavin niskaan
Kunnes sun silmä välttää ja tekevät saman jollekin pienemmälle - kun aikuinen tekee niin, niin pakkohan sen on oltava oikein ja sallittua B) Ja sun omakin lapsi saa hyvän esimerkin: Jos joku kohtelee sua huonosti niin tee sama takaisin, mieluiten vielä vähän kovempaa. Niinhän ne riidat selviää ja käytös paranee.
 
Jos
se hiekan roiskuttaja on adhd tai muu kirjainlapsi eikä sille saa sanoa pahasti? Äiti keskustelee sitten illalla lapsen kanssa keskenään? Toisella palstalla oli vastaavanlainen ketju ja siellä joku erityisen äitee sanoi, että erityislasta ei voi komentaa samalla tavalla kuin nk. tavallista. Mitä mieltä tästä?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nn:
En hyväksy, enkä myöskään sitä että joku avohoitoäiti menee vieraiden lasten niskaan kaatamaan ämpärillisen hiekkaa.
miten se eroaa siitä et lapsi viskoo sitä vauhdilla jos ite valutan sen ämpäristä?
Ai että silläkö tavalla sä opetat lapset olee heittämättä? :D:D:D Näyttämällä itse esimerkkiä?
Mun lapset tottelee puhetta. Kyl luulis naapurin pentujen säikähtävän ja lopettavan kun kaamee akka tulee ja kippaa saavin niskaan
Onko auktoriteetin puutetta....? Keinot taitaa olla lopussa, kun noin ääliömäisesti aiot käyttäytyä, olet kuitenkin aikuinen (jos olet?).
Ei mulla oo mitään puutetta mut naapurin lasten vanhemmilla vissiin on.
 
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja fg:
Vitsi mikä kysymys?! En tietenkään! Aattele nyt miten paljon se sattuu silmiin.
ei oo vissiin kaikkialla kiellettyä kun sitä tapahtuu monta kertaa päivässä.
katsos kun kaikki lapset eivät aina tottele, vaikka olisi sanottu sata kertaa...
voisko niitä lapsia sitten vähän kouluttaa paremmin että tottelis. Tai pitäkään ne kotona sitten jos ei osaa ihmisten ilmoilla olla kunnolla
Hienoa! Mitäs jos itse pysyisit kotona, jos ymmärtämys on tuota tasoa! Ei ole pakko tuppautua ihmistenilmoille jos kaikki muut ihmiset on ääliöitä!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Jos:
se hiekan roiskuttaja on adhd tai muu kirjainlapsi eikä sille saa sanoa pahasti? Äiti keskustelee sitten illalla lapsen kanssa keskenään? Toisella palstalla oli vastaavanlainen ketju ja siellä joku erityisen äitee sanoi, että erityislasta ei voi komentaa samalla tavalla kuin nk. tavallista. Mitä mieltä tästä?
Joo kun äiti ois ees näkemässä mitä tekee mut asuu jossain muutaman talon päässä ja yksinään noi lapset tohon pihalle tulee leikkimään.
 
sorivaan
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nn:
En hyväksy, enkä myöskään sitä että joku avohoitoäiti menee vieraiden lasten niskaan kaatamaan ämpärillisen hiekkaa.
miten se eroaa siitä et lapsi viskoo sitä vauhdilla jos ite valutan sen ämpäristä?
Ai että silläkö tavalla sä opetat lapset olee heittämättä? :D:D:D Näyttämällä itse esimerkkiä?
Mun lapset tottelee puhetta. Kyl luulis naapurin pentujen säikähtävän ja lopettavan kun kaamee akka tulee ja kippaa saavin niskaan
Onko auktoriteetin puutetta....? Keinot taitaa olla lopussa, kun noin ääliömäisesti aiot käyttäytyä, olet kuitenkin aikuinen (jos olet?).
Ei mulla oo mitään puutetta mut naapurin lasten vanhemmilla vissiin on.
Kyllähän sulla on, jos et saa lapsia ruotuun...
 
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei mulla oo mitään puutetta mut naapurin lasten vanhemmilla vissiin on.
Ei, vaan sulla on auktoriteetin puute, jos sä et saa niitä naapurin lapsia tottelemaan ilman ääliömäisiä uhkailuja. Naapureilla on vaan mennyt kasvatus pieleen...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja fg:
Vitsi mikä kysymys?! En tietenkään! Aattele nyt miten paljon se sattuu silmiin.
ei oo vissiin kaikkialla kiellettyä kun sitä tapahtuu monta kertaa päivässä.
katsos kun kaikki lapset eivät aina tottele, vaikka olisi sanottu sata kertaa...
voisko niitä lapsia sitten vähän kouluttaa paremmin että tottelis. Tai pitäkään ne kotona sitten jos ei osaa ihmisten ilmoilla olla kunnolla
Hienoa! Mitäs jos itse pysyisit kotona, jos ymmärtämys on tuota tasoa! Ei ole pakko tuppautua ihmistenilmoille jos kaikki muut ihmiset on ääliöitä!
Niin pysynkin. Poika ihan yksin tuossa pihalle on
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Monestiko ap olet käynyt naapurissa juttelemassa tästä asiasta?
En kertaakaan kun en tiiä mis nää asuu. ilmestyy ain vaan pihalle aamusta ja on iltaan siin
Sen sijaan että huudat lapsille & suunnittelet kippaavasi heidän niskaansa hiekkaa, niin voisit ehkä kysyä heiltä missä he asuvat ja sanoa että nyt mennään yhdessä käymään teidän kotiovella.

Jos heitä naapureiksi tituleeraat, niin kovin kaukana ne tuskin asuu, ja lapsesi varmaan tietää missä he asuvat (lapset yleensä tietää ).
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Monestiko ap olet käynyt naapurissa juttelemassa tästä asiasta?
En kertaakaan kun en tiiä mis nää asuu. ilmestyy ain vaan pihalle aamusta ja on iltaan siin
Sen sijaan että huudat lapsille & suunnittelet kippaavasi heidän niskaansa hiekkaa, niin voisit ehkä kysyä heiltä missä he asuvat ja sanoa että nyt mennään yhdessä käymään teidän kotiovella.

Jos heitä naapureiksi tituleeraat, niin kovin kaukana ne tuskin asuu, ja lapsesi varmaan tietää missä he asuvat (lapset yleensä tietää ).
mä en lähde noihin hissittömiin taloihin paskana olevien jalkojeni kanssa raahaamaan vielä vauvaa portaita pitkin jotta pääsen puhumaan heidän vanhemmilleen miten lapsia kuuluu kasvattaa. Vois opetella sen ennen kuin niitä alkaa tekemään.

Ja oma poika ei tiiä kuin suunnan koska ei saa lähteä meidän aidatulta pihalta pois.
 
Hmm
Jos se on teidän aidattu piha, niin tarkoitatko, että se on teidän taloyhtiön piha tms? Asuvatko nämä hiekanheittelijälapset myös teidän taloyhtiössä vai jossain muualla? Jos asuvat, niin tilanne on helppo: ilmoitat vain, että kyseessä on teidän taloyhtiönne omistama yksityisalue, joka on teidän taloyhtiön asukkaiden käyttöön tarkoitettu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä en lähde noihin hissittömiin taloihin paskana olevien jalkojeni kanssa raahaamaan vielä vauvaa portaita pitkin jotta pääsen puhumaan heidän vanhemmilleen miten lapsia kuuluu kasvattaa. Vois opetella sen ennen kuin niitä alkaa tekemään.

Ja oma poika ei tiiä kuin suunnan koska ei saa lähteä meidän aidatulta pihalta pois.
Arvasin että jotain tällaista tulee vastaukseksi :whistle:

No, jupise selän takana jatkossakin ja anna lapsesi kärsiä pihassa :flower:. Mitä sitä turhaan toimimaan kuten kypsä fiksu aikuinen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä en lähde noihin hissittömiin taloihin paskana olevien jalkojeni kanssa raahaamaan vielä vauvaa portaita pitkin jotta pääsen puhumaan heidän vanhemmilleen miten lapsia kuuluu kasvattaa. Vois opetella sen ennen kuin niitä alkaa tekemään.

Ja oma poika ei tiiä kuin suunnan koska ei saa lähteä meidän aidatulta pihalta pois.
Arvasin että jotain tällaista tulee vastaukseksi :whistle:

No, jupise selän takana jatkossakin ja anna lapsesi kärsiä pihassa :flower:. Mitä sitä turhaan toimimaan kuten kypsä fiksu aikuinen.
sähän ennustaja oot =) mulla on oikeesti polvet paskana ja ne ei kestä portaiden nousua laisinkaan.
 
Jaiks
Mä en tiedä onko tuo ap:n uhkaus ihan asiallinen, mutta en minäkään sietäisi hiekan heittelyä. Juu, vahinkoja sattuu, mutta kun se on tahallista niin hermo palaisi. Näitä on vaan niin liikaa, sellaisia lapsia joille ei tapoja ole opetettu. Kyllä meilläkin sitten ilmeisesti aika natsi meininki on, kun aika helposti loppuu lapsen leikit jos ei usko kieltoa.
 

Yhteistyössä