\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2005 klo 09:49 irmeli kirjoitti:
Meidän naapurin yh-äidillä on ainakin kylässä jatkuvasti puolet kylän poikamiehistä.
Vähän sääliksi käy lapset ja äitikin, kun kuulee mitä juttuja kaupoilla ja kylillä pyörii.
Aikuinen ihminen tehköön niinkuin tykkää, kunhan pitäisi mielessä mihin lapsensa sotkee.
Kun et totuutta tiedä. älä usko juoruihin.
Minun velejäni luultiin minun lasteni isäksi tai minun seurustelukumppaniksi jne,
Kun lapset olivat kesälomalla isällään, otin takaisin menneen talven kotonaistumiset, kävin kesäiltoina baareissa, bupeissa, kesäterasseilla. Ainahan sieltä juttuseuraa löytyi, joka ilta eri mies. Joidenkin kanssa lähdin samaan aikaan ulos, esim. eräänkin kanssa kävimme kävelyllä ja juttelimme, ilta oli hauska ja tyyppi kiva, mutta ei missään nimessä enempää.Ikäeroakin oli, hän oli nuorempi. Olisin-samoin hän- halunnut jatkaa juttelua hänen hotellihuoneessaan, mutten tohtinut mennä kun paikkakunta oli niin pieni...
Loppukesästä öisellä kadulla tuli vastaan seurue. Kun he ohittivat minut, yksi niistä sanoi toisille: toi on ihan #&%£$!*.
Minut oli siis leimattu #&%£$!*, vaikka en ollut na****nut moneen vuoreen kenenkään kanssa! Suutelusta puhumattakaan! Vain siksi, että juttelin kapakoissa miesten kanssa.
Niinikään naapurustoni piti minua epäkelpona äitinä, koska lapseni leikkivät kerrostalon pihalla keskenään, minun ollessa kotona sisällä opiskelutehtäviä tehden. Mutta kun minun olisi pitänyt istua hiekkalaatikon reunalla lasten kanssa. Olivat pienikokoisia ikäisekseen, heitä luultiin kait nuoremmiksi kuin olivatkaan.
Että kaikki ei aina niinkurjasti yh:llakaan ole, vaikka juorut on mitä.
Ja jos ihan oikeasti välität ja huolissasi olet, ota yhteys sossuun ja lastenvalvojiin, he tarkistavat että kaikki onok.