Sallinko yövierailut?

Voinko antaa mis ystäväni yöpyä meillä useita kertoja viikossa vai voidäänko midät luokitella avopariksi? Aloin oikein pelkään kun luin juttuja noista. Meillä ei ole tarkoituskan muuttaa virallisesti yhteen ainakaan pitkään aikaan. Miehellä on oma vuokrayksiönsä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2005 klo 19:39 Maitsu kirjoitti:
Voinko antaa mis ystäväni yöpyä meillä useita kertoja viikossa vai voidäänko midät luokitella avopariksi? Aloin oikein pelkään kun luin juttuja noista. Meillä ei ole tarkoituskan muuttaa virallisesti yhteen ainakaan pitkään aikaan. Miehellä on oma vuokrayksiönsä.
Ei voida, molemmat asutatte omaa taloutta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2005 klo 11:56 saunan takana tilaa kirjoitti:
Kyllä sä itse tiedät mikä luokitellaan yhdessä asumiseksi.
siis,miks ihmeessä sä noin rumasti vastasit? oonko tehnyt sulle jotain? tietääkseni en,halusin vaan tiedustella tätä asiaa,koska on mulle aika tärkeä,anteeksi vaan.. :eek:

Meidän naapurin yh-äidillä on ainakin kylässä jatkuvasti puolet kylän poikamiehistä.

Vähän sääliksi käy lapset ja äitikin, kun kuulee mitä juttuja kaupoilla ja kylillä pyörii.

Aikuinen ihminen tehköön niinkuin tykkää, kunhan pitäisi mielessä mihin lapsensa sotkee.

juoruja vain
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2005 klo 09:49 irmeli kirjoitti:
Meidän naapurin yh-äidillä on ainakin kylässä jatkuvasti puolet kylän poikamiehistä.

Vähän sääliksi käy lapset ja äitikin, kun kuulee mitä juttuja kaupoilla ja kylillä pyörii.

Aikuinen ihminen tehköön niinkuin tykkää, kunhan pitäisi mielessä mihin lapsensa sotkee.
Kun et totuutta tiedä. älä usko juoruihin.

Minun velejäni luultiin minun lasteni isäksi tai minun seurustelukumppaniksi jne,

Kun lapset olivat kesälomalla isällään, otin takaisin menneen talven kotonaistumiset, kävin kesäiltoina baareissa, bupeissa, kesäterasseilla. Ainahan sieltä juttuseuraa löytyi, joka ilta eri mies. Joidenkin kanssa lähdin samaan aikaan ulos, esim. eräänkin kanssa kävimme kävelyllä ja juttelimme, ilta oli hauska ja tyyppi kiva, mutta ei missään nimessä enempää.Ikäeroakin oli, hän oli nuorempi. Olisin-samoin hän- halunnut jatkaa juttelua hänen hotellihuoneessaan, mutten tohtinut mennä kun paikkakunta oli niin pieni...

Loppukesästä öisellä kadulla tuli vastaan seurue. Kun he ohittivat minut, yksi niistä sanoi toisille: toi on ihan #&%£$!*.

Minut oli siis leimattu #&%£$!*, vaikka en ollut na****nut moneen vuoreen kenenkään kanssa! Suutelusta puhumattakaan! Vain siksi, että juttelin kapakoissa miesten kanssa.

Niinikään naapurustoni piti minua epäkelpona äitinä, koska lapseni leikkivät kerrostalon pihalla keskenään, minun ollessa kotona sisällä opiskelutehtäviä tehden. Mutta kun minun olisi pitänyt istua hiekkalaatikon reunalla lasten kanssa. Olivat pienikokoisia ikäisekseen, heitä luultiin kait nuoremmiksi kuin olivatkaan.

Että kaikki ei aina niinkurjasti yh:llakaan ole, vaikka juorut on mitä.

Ja jos ihan oikeasti välität ja huolissasi olet, ota yhteys sossuun ja lastenvalvojiin, he tarkistavat että kaikki onok.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2005 klo 01:11 maitsu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2005 klo 11:56 saunan takana tilaa kirjoitti:
Kyllä sä itse tiedät mikä luokitellaan yhdessä asumiseksi.
siis,miks ihmeessä sä noin rumasti vastasit? oonko tehnyt sulle jotain? tietääkseni en,halusin vaan tiedustella tätä asiaa,koska on mulle aika tärkeä,anteeksi vaan.. :eek:
Jos et itse osaa sitä arvioida niin aina löytyy hyväntahtoisia naapureita jotka ilmoittavat asiasta eteenpäin.Hetkellisesti voi yöpyä mutta jos se alkaa olla jatkuvaa ja jokaviikkoista niin kyllä siitä joku ilmoittaa ennenpitkää.

anne-68
Ei kuulu pätkääkän muille kuinka usein sinulla joku vierailee.jos teillä on omat osoitteet,on ihan sama vaikka olisi puoli vuotta teillä putkeen.älä muista välitä,teet just niinkuin lystät.

anne-68
Ei kuulu pätkääkän muille kuinka usein sinulla joku vierailee.jos teillä on omat osoitteet,on ihan sama vaikka olisi puoli vuotta teillä putkeen.älä muista välitä,teet just niinkuin lystät.

Yhteistyössä