Salkkarien Pepin vaunujen merkki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "heps"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"heps"

Vieras
Hei kertokaas, minkä merkkiset on Pepin vaunut Salatuissa elämissä. Ei tällä muuten ole merkitystä, mutta pidän itseäni sen verran vaunuhaukkana, että yleensä tunnistan vaunut kuin vaunut ja nää on tosi oudon näköiset :) Pelastakaa mun päivä ja kertokaa mitkä ne on!

Salkkareissa on vaan kahdet rattaat yksiväriset punaiset ja valkoiset punapilkkulliset. Sitä mitkä on ollut kenellä en tarkkaa muista. Sitä muistan ihmetelleeni että kolmea poika vauvaa Severiä, Oj/Oliveria ja Alexsanderia on kaikkia lykitty punaisissa vaunuissa.

[QUOTE="vieras";29163994]Salkkareissa on vaan kahdet rattaat yksiväriset punaiset ja valkoiset punapilkkulliset. Sitä mitkä on ollut kenellä en tarkkaa muista. Sitä muistan ihmetelleeni että kolmea poika vauvaa Severiä, Oj/Oliveria ja Alexsanderia on kaikkia lykitty punaisissa vaunuissa.[/QUOTE]

Nyt meni kyllä sarjat ja vaunut sekaisin. Emmerdalen Laurelin ja Ashleyn pojalla ja Marlonin ja Rhonan pojalla nyt ovat olleet noi punapilkulliset.

Salkkareissa on tosiaan punaisissa rattaissa työnnelty severiä, Oj/Oliveria ja nyt Taikaa. Alexsanderin vaunuja en muista lieneekö niitä näytettykään.

Dorjaneilta minusta näyttää. Muistelisin että jo Taalasmaan Elina olisi työnnellyt noissa Onnia(Talea) aikoinaan. Tästä en tosin ole varma. Tuskin mtv3:lla monia vaunuja on varastoissaan.

[QUOTE="Sadie";29165511]Alexanderilla oli muistaakseni jotku tyyliin emmaljungan white leatherette tyyliset.. Apua kuin mä voin muistaa moista, järkkyä :D[/QUOTE]

Näin mäkin muistelisin. Ja kyllä mäkin olin kuulevinani, että Sergei sanoi Oliveria veljekseen...

Yhteistyössä