salkkareista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taare
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sillon joskus Ulla kysy Maaritilta, että mitäs Sofialle nykyään kuuluu, Maarit ohitti aiheen nopeesti.Joten voi hyvin olla mahdollista, jotta tuo yllä mainittu pitää paikkansa. :)

Jostain luin, et Sofia palaa maisemiin. On alkoholin kanssa ongelmia.
Nikoa ja Oonaa ei oo näkyny vähän aikaa. Oona myös palaamassa kohta kotiin.
Varmaan on sitten Niko, Oona ja Sofia kasvaneet. Sofia teininä.

Miekin oon miettiny että missä se pete/raiskaaja. Silloin vaan sanottiin että se joutui vankilaan. Mut ei näytetty kertaakaan sen jälkeen kun se tunnusti.

Nii missä Katri? Eikö sitä vaan ole näytetty.

Minä luulen että Sofia on varmaankin eri näyttelijä kun tulee takaisin tampereelta. Nikonkin näyttelijän pitäs vaihtua kohta, jos oonakin vaihetaan. koskas nikoa on muuten viimeksi näytetty..?

<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 20:56 annnas kirjoitti:
Miekin oon miettiny että missä se pete/raiskaaja. Silloin vaan sanottiin että se joutui vankilaan. Mut ei näytetty kertaakaan sen jälkeen kun se tunnusti.

Nii missä Katri? Eikö sitä vaan ole näytetty.

Sofia on varmaankin eri näyttelijä kun tulee takaisin tampereelta. Nikonkin näyttelijän vaihtua kohta, koskas nikoa on muuten viimeksi näytetty..?

Nikoa on näytetty silloin ennenku se meni sinne lempäälään.. :saint:
li joku kuukausi sitten vissiinkin. :)

joo, siis se on se sofia joka on alkoholisti... meinaan mulla on sisäpiirin tietoa... vaikka ei saisi keertoa..... :whistle: mutta ettehän kerro kenellekään... mä paljastin sen myös aikasemmin täällä kun juonipaljastuksista puhuttiin...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 21:25 vieras kirjoitti:
joo, siis se on se sofia joka on alkoholisti... meinaan mulla on sisäpiirin tietoa... vaikka ei saisi keertoa..... :whistle: mutta ettehän kerro kenellekään... mä paljastin sen myös aikasemmin täällä kun juonipaljastuksista puhuttiin...

:laugh: :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 21:27 hahaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 21:25 vieras kirjoitti:

:laugh: :laugh:

en tiedä mitä naurat, mutta jos naurat sitä että et usko, niin loppuu nauru lyhyeen :).. muakin kyllä naurattaa että nopeasti ne lapset kasvaa... :whistle: mä meinaan olin taustajoukoissa niissä kuvauksissa, siksi tiedän...

Yhteistyössä