Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 20:43 Taare kirjoitti:mihis ne uusinnat jäi viime kesänä?
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 20:50 Taare kirjoitti:minne on hävinnyt katri? ja se raiskaaja? joutuko se jo vankilaan?
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 20:50 Taare kirjoitti:minne on hävinnyt katri? ja se raiskaaja? joutuko se jo vankilaan?
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 20:56 annnas kirjoitti:Miekin oon miettiny että missä se pete/raiskaaja. Silloin vaan sanottiin että se joutui vankilaan. Mut ei näytetty kertaakaan sen jälkeen kun se tunnusti.
Nii missä Katri? Eikö sitä vaan ole näytetty.
Sofia on varmaankin eri näyttelijä kun tulee takaisin tampereelta. Nikonkin näyttelijän vaihtua kohta, koskas nikoa on muuten viimeksi näytetty..?
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 21:00 Taare kirjoitti:ja kukas muute asuu salinien kämpässä?
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 21:25 vieras kirjoitti:joo, siis se on se sofia joka on alkoholisti... meinaan mulla on sisäpiirin tietoa... vaikka ei saisi keertoa.....mutta ettehän kerro kenellekään... mä paljastin sen myös aikasemmin täällä kun juonipaljastuksista puhuttiin...
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 21:27 hahaa kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 21:25 vieras kirjoitti:joo, siis se on se sofia joka on alkoholisti... meinaan mulla on sisäpiirin tietoa... vaikka ei saisi keertoa.....mutta ettehän kerro kenellekään... mä paljastin sen myös aikasemmin täällä kun juonipaljastuksista puhuttiin...
![]()
![]()