salkkareista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taare
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 20:28 hillitön kirjoitti:
nii kukas mahtaa olla sielä yksityisellä hoitolaitoksella??? eikai vain kauniiden ja rohkeiden tapaan joku herää kuolleista... hanna kenties... :kieh:
mä veikkaan aleksia

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 20:29 Taare kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 20:28 hillitön kirjoitti:
nii kukas mahtaa olla sielä yksityisellä hoitolaitoksella??? eikai vain kauniiden ja rohkeiden tapaan joku herää kuolleista... hanna kenties... :kieh:
mä veikkaan aleksia

Mulla on sama mielipide... Ihan kun oisin jostain Aleksiin liityvää lukenut

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 20:36 kotiäippä82 kirjoitti:
joku kerran täällä paljasti et se Aleksin tyttö Sofiasta olisi tullut alkoholisti ja ilmeisesti se on siel hoitokodissa, en sit tiedä.

Kylläpäs aika kuluu nopeaan näis saippuasarjois. Vai Sofiakin jo niin iso, et alkoholisti....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 20:37 Tianna kirjoitti:
Mihin se Annika kuoli? Mä olin ihan ihmeissäni kun kurkkasin salkkareita viime viikolla. Kaikki henkilöt on vaihtunut.

Ja Aarohan taitaa olla sittenkin hengissä.

Se kuoli kun hyppäsi syntymäpäivänään liian matalaan veteen jostain laiturin nokalta (tai sanotaanko sitä laituriksi mistä se hyppäsi.. )

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 20:38 vieras kirjoitti:
\
joku kerran täällä paljasti et se Aleksin tyttö Sofiasta olisi tullut alkoholisti ja ilmeisesti se on siel hoitokodissa, en sit tiedä.

Kylläpäs aika kuluu nopeaan näis saippuasarjois. Vai Sofiakin jo niin iso, et alkoholisti....

No tänään jaksossa Laura kyseli Aleksista ja Sofiasta ja sano et mites se teini-ikäisen kanssa pärjää...

\
"Kasvaako" ne Sofia, Oona ja Niko nyt "aikuisiksi"?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 20:40 OneStepCloser kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 20:37 Tianna kirjoitti:
Mihin se Annika kuoli? Mä olin ihan ihmeissäni kun kurkkasin salkkareita viime viikolla. Kaikki henkilöt on vaihtunut.

Ja Aarohan taitaa olla sittenkin hengissä.

Se kuoli kun hyppäsi syntymäpäivänään liian matalaan veteen jostain laiturin nokalta (tai sanotaanko sitä laituriksi mistä se hyppäsi.. )

Aijaa, no olipa se tragedia.

Yhteistyössä