*saivartel*Alkuperäinen kirjoittaja Peppi1981:Veeran esittäjä on raskaana, veera ei..
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Total ot, mut huomasin eilen Sara-lehdestä että se alkkis-Maarit, joka ennen näytteli sarjassa, on oikeasti Sampo Kaukovaaran äiti. (Olikohan sen Sampon sukunimi Kaukovaara..mut anyway )
[/quote
Joo niin on ja on Sampon sukunimi Kaukovaara.
siis sen näyttelijän äitiAlkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Total ot, mut huomasin eilen Sara-lehdestä että se alkkis-Maarit, joka ennen näytteli sarjassa, on oikeasti Sampo Kaukovaaran äiti. (Olikohan sen Sampon sukunimi Kaukovaara..mut anyway )
who?Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Total ot, mut huomasin eilen Sara-lehdestä että se alkkis-Maarit, joka ennen näytteli sarjassa, on oikeasti Sampo Kaukovaaran äiti. (Olikohan sen Sampon sukunimi Kaukovaara..mut anyway )
Nimet on oikeasti Jaana Saarinen ja ööö Sampo KaukovaaraAlkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Juu, siis sen Sampon äiti on _oikeassa elämässä_ Maarit. En tiedä heidän oikeita nimiä. =)
Ei blondit ajattele noin pitkälle..Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Onkos nämä Kaukovaarat sitten sukua tälle Kari ja Helena Kaukovaaralle jotka on Metsoloissa?
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Onkos nämä Kaukovaarat sitten sukua tälle Kari ja Helena Kaukovaaralle jotka on Metsoloissa?
Ei pahalla mutta Veeran näyttelijä on yksi sarjan huonoimmista minun mielestäni. Ei mitään intonaatiota puheessa. Huuuuh.... saisi lähteä . Isabellan näyttelijäkin on sielukas verrattuna Veeran suorittajaan.Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:ihan selkeästi veeralla näkyi tämänkin päivän jaksossa raskausmaha vaikka iso paita olikin päällä sitä peittämässä. Harmittaa vaan jos veera nyt lähtee pois.
juu no eihän se nyt näyttelijänä munkaan lemppari ole mutta kun mä tahtoisin sen ja panun palaavan yhteen ja eihän ne palaa jos veera kerta jossain vaiheessa lähtee pois. tai ainakin aattelis, että jotain niille tulee vielä. eli veeran hahmosta tykkään kylläAlkuperäinen kirjoittaja bdt:Ei pahalla mutta Veeran näyttelijä on yksi sarjan huonoimmista minun mielestäni. Ei mitään intonaatiota puheessa. Huuuuh.... saisi lähteä . Isabellan näyttelijäkin on sielukas verrattuna Veeran suorittajaan.Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:ihan selkeästi veeralla näkyi tämänkin päivän jaksossa raskausmaha vaikka iso paita olikin päällä sitä peittämässä. Harmittaa vaan jos veera nyt lähtee pois.