Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:Mää oon sanonu kokoajan että se Eero onkin AaroLopetti sen änkyttämisenkin ihan yhtäkkiä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:Mää oon sanonu kokoajan että se Eero onkin AaroLopetti sen änkyttämisenkin ihan yhtäkkiä
![]()
Tai sitte se on unohtanu matkiaAlkuperäinen kirjoittaja Miss Salmiakki:Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:Mää oon sanonu kokoajan että se Eero onkin AaroLopetti sen änkyttämisenkin ihan yhtäkkiä
![]()
Muakin on häirinnyt se ettei se Eero muka änkytäkkään, mutta taas jos se ois Aaro niin kyllähän se sitä änkyttämistä yrittäis matkia...
:/
Alkuperäinen kirjoittaja Miss Salmiakki:Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:Mää oon sanonu kokoajan että se Eero onkin AaroLopetti sen änkyttämisenkin ihan yhtäkkiä
![]()
Muakin on häirinnyt se ettei se Eero muka änkytäkkään, mutta taas jos se ois Aaro niin kyllähän se sitä änkyttämistä yrittäis matkia...
:/
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Ei se ollut mikään Keravan talo vaan just se minkä Aaro osti itselleen ja Lauralle ja piti Paulaa siel kellarissa vankina.
Tämä mulleki tuli mieleen mutta miksi se siellä talossa olis käynytAlkuperäinen kirjoittaja mie:kun lähti Jenniltä?
Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:Tämä mulleki tuli mieleen mutta miksi se siellä talossa olis käynytAlkuperäinen kirjoittaja mie:kun lähti Jenniltä?