Salkkareiden seksi häiritsee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Salkkarit on sisältäneet viimeset 2-3 vuotta yhä lisääntyvässä määrin seksiä/seksikohtauksia. Millo homoilu ja millo mitäkin. SEKSI MYY.

Minua häiritsee se, että ohjelmaa seuraavat pikku lapset. 6-13 vuotiaat.
mtv3 voisi laittaa lähetysajan myöhemmäksi.

Minä seuraan salkkareita mutta lapset eivät. Kas kun on tuo digiboksi jolle voin tallentaa salkkarit ja katsoa sitten kun lapsoset ovat jo menneet nukkumaan. Ei mitään ongelmaa.

Salkkarit taitaa olla pienin ongelma. Aamupäivällä alkaa jo k12 ohjelmat. Joten jos aiheuttaa mielipahaa, niin pistä ap palautetta moneen osoitteeseen tai pistä töllö kiinni.

Mä vihaan kaikia seksi kohtauksia. Mun mielestä ei kuulu telkkariin eikä oikeen mihinkää. Mä tykään salkkareista mut please mutr ei seksiä ja ei teinien seukkaamista. Ne ei oikeesti seukkaa ja olis hyvä eritetään pojat pois ja tytöt tekee omia juttuja mitä se oikeesti on. Deittailut ja tinderit ja selaset eri kuulu telkkariin. Haluisin et olis jaksoja missä ne shoppaa paljon ja ne kävis eri liikkeissä ja palauttais vaatteita ja ne kävis syömässä ja et se olis ihan tavalistra elämää. Sit se saua en tykkää. Ei meijän talossa oo edes saunaa ja ei sitä kukaan haluu. Sairaat kuulat helvettiin eikä ikinä enää salkkareihin!! Jiri olis saanu pysyä sokeena aika älytön se mydä kojusta janne. Tale pettää pettäjä ja on kanssa aika sairas päästä. Se kiristys oli hyvä kun sergei joutu vankilaan mut enemmän mä vihaan veljeä.

Mä vihaan kaikia seksi kohtauksia. Mun mielestä ei kuulu telkkariin eikä oikeen mihinkää. Mä tykään salkkareista mut please mutr ei seksiä ja ei teinien seukkaamista. Ne ei oikeesti seukkaa ja olis hyvä eritetään pojat pois ja tytöt tekee omia juttuja mitä se oikeesti on. Deittailut ja tinderit ja selaset eri kuulu telkkariin. Haluisin et olis jaksoja missä ne shoppaa paljon ja ne kävis eri liikkeissä ja palauttais vaatteita ja ne kävis syömässä ja et se olis ihan tavalistra elämää. Sit se saua en tykkää. Ei meijän talossa oo edes saunaa ja ei sitä kukaan haluu. Sairaat kuulat helvettiin eikä ikinä enää salkkareihin!! Jiri olis saanu pysyä sokeena aika älytön se mydä kojusta janne. Tale pettää pettäjä ja on kanssa aika sairas päästä. Se kiristys oli hyvä kun sergei joutu vankilaan mut enemmän mä vihaan veljeä.
Salkkareiden katselemisen sijaan voisit keskittyä suorittamaan peruskoulun loppuun ja erityisesti voisit olla hereillä äidinkielen tunneilla.