Salkkareiden mielikuvituskaveri Leevistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aloittaja :)

Vieras
Ketä muuta häiritsee salkkareihin tullut Severin mielikuvituskaveri Leevi??? Tai siis ei mua se Leevi häiritse, vaan se miten se ohjelmassa esitetään... Katson jäljessä näitä jaksoja ja nyt on ruvennu ärsyttään toi noiden suhtautuminen mielikuvituskavereihin. Severi-raukasta tehdään hullua sen takia, että sillä on mielikuvituskaveri. Toivon kovasti, että suhtautuminen ohjelmassa muuttu, kun katson pidemmälle...

Ottaa niin päähän, että noin luonnollinen asia yritetään jotenkin vääntää luonnottomaksi!

Kiitos, kun sain avautua :D

No niinpä ja se Lassen suhtautuminen siihen ku Severi on kiltti luonnonlapsi.

Mulla ja mun veljellä oli pienenä mielikuvituskavereita, yhteisiäkin, vaikka meillä oli paljon kavereita.
Ihan normaali lapsen kehitysvaihe.

No meillä on pojalla ollu jo pitkään mielikuvituskaveri ja välillä se jo asui meillä :) Muutti joku aiak sitten pois, kun sen vanhemmat muutti lähemmäs meitä, kuulemma :) Mutta vierailee sitli edelleen päivittäin. Ihana kuunnella niitä sen juttuja toisinaan, kun toinen on niin tosissaan, mutta kuitenkin itekkiin puhuu pikkusiskolleen mielikuvituskaverista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No niinpä ja se Lassen suhtautuminen siihen ku Severi on kiltti luonnonlapsi.

Joo, tuo saat minutkin raivon partaalle. Hyvä itsetunto tulee lapselle kun isi vähättelee koko ajan... Paulana käskisin äijän pitää päänsä kiinni tai vaihtaa osoitetta.

varmaan saadakin keskustelua aikaan tuolla sarjalla. Minun mielestä surullisinta on se, että tuollaisia Lassen kaltaisia vähätteleviä isiä on oikeasti olemassa. Ei minua niinkään siis tuon sarjan Lasse ärsytä, vaan ajatus siitä, että tollasia oikeasti on :(

Tuohon Lassen suhtautumiseen varmaan vaikuttaa myös se, että Lasse tietää, että Severi on biologisesti Eeron poika. Niin helposti kaikesta tällaisesta "oudosta" näkee heti eeromaisuutta pojassa.

No onhan ne lapsille monesti ihan oikeita kavereita ne mielikuvituskaverit... Meillä se kaveri ainakin tekee kaikkee kiellettyä ja sellaista mitä poika itse haluaisi tehdä :) sen syyksi voi myös laittaa mitä vaan (tai ainakin yrittää) :D

Elämä on, mutta pisti niin vihaksi tuo asia, kun sitten joku ottaa vielä tosissaan tuosta sarjasta sen, että on jotenkin vaarallista/väärin että lapsella on mielikuvituskaveri. Meidän lapsilla on ainakin molemmilla ihan uskomaton mielikuvitus, eikä sitä todellakaan yritetä rajoittaa, vaan päin vastoin :D

Yhteistyössä