Salkkareiden loppu jäi mietityttämään, että vaihdettiinko......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ov
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24521076]Esikoiseni synnytettyäni mä jätin hänet samana päivänä pariksi tunniksi hoitajien hoiviin, että sain itse vähän nukuttua. Kun menin hakemaan lastani takaisin, en olisi löytänyt häntä muiden vauvojen joukosta ilman kärryssä ollutta nimikylttiä.

[/QUOTE]

Mul kävi kans noin kun menin katsoon esikoistani osastolleen, katselin ensin väärää vauvelia kunnes huomasin nimikyltin :D Kyl nolotti. Kiva, etten ole ainoa :P

Mua kylläkin jäi eniten hämäämään se, että tää vauvojen vaihtoko jaksossa piti olla se paljon hekutettu "ennenkuulumaton dramaattinen käänne"?!? :D Toki ihmettelen, miksi ne vaihdettiin, mutta sarjan tuntien, siihen on joku ihan älytön kuvio... :whistle: Ja tuo on muuten keksitty jo ennen salkkareita, koska mule tuli sellanen "deja vu" ( tai miten se ikinä kirjoitetaankaan ) olo, että olen nähnyt tuollasen joskus aikasemminkin, tosin ei tainnut olla suomalainen saippuasarja.

Miten sinä jonka serkkujesi isä vaihtui synnärillä, niin on kokenut kasvamisen eri perheessä kuin mihin hän oikeasti olisi kuulunut? Onko hän tekemisissä ns. oikeiden vanhempiensa kanssa?

Tosi elämässä tuollainen vauvan vaihtuminen ois ihan hirvee juttu. Tätä mietin kun täydellisissä naisissa selvisi, että Gabyn ja toisen naisen lapset oli vaihtunu ja saivat tietää kun tytöt oli n.10?v.
se ois ihan hirvee tilanne. Ei sitä kasvattamaa lastaan vois antaa pois enää kun sitä rakastaa, on se biologinen tai ei,kun taas toisaalta haluis senkin lapsen jota on kohdussa kantanut ja joka on omaa verta. (kun tarkoituksella ei omaa lastaan ole pois antanut )
kyllä se varmasti siihen menisi, että sen lapsen minkä on vaihdossa saanut pysyisi,eikä sitä enää vaihdeta. tätä asiaa miettineenä vahvistuu käsitys, ettei siihen että rakastaa lasta tarvita samoja geenejä.

Yhteistyössä