O
ov
Vieras
Cindyn ja Isabellan vauvat keskenään? Ja ylipäätään miksi ne vauvat vaihdettiin? Kuka oli mahdollinen syypää moiseen tekoon?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä näin on! Varmaan Sergei vaihtoi, jotta isyystesti ei täsmäisi Sebastianiin
Ja kun Ossin ja Cindyn vauvasta otetaan dna-testi, ei vauva olekaan muka Ossin...
Mutta se isyystestihän tehtiin jo ennen vauvojen vaihtamista.
Muakin jäi hämäämään tosi paljon, että miksi ne vauvat vaihdettiin.
Minä uskon, että Isabella vaihtoi. Ei halunnut tätäkään lasta. En kyllä tiedä, että miks olis vaihtanu...
Minä uskon, että Isabella vaihtoi. Ei halunnut tätäkään lasta. En kyllä tiedä, että miks olis vaihtanu...
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;24520724:Tepadj, mutta kun se isyystestin tuloshan jo tuli ilmi. Sebastianhan on vauvan isä. Ja kukas tuo Sergei on? Kun en ole aikoihin Salkkareita katsonut.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;24520834:Ja palautuvatkohan nuo vauvat oikeille äideilleen milloin? Vai jäävätkö pidemmäksikin aikaa "väärän" äidin luo?
En ole vähään aikaan seurannut salkkareita, mutta eikös se Sebastian ollut joku pilleridiileri aiemmin? Eli perusrikollinen limanuljaska.Toivottavasti pian, mä jo juhlin kun näyttää todennäköiseltä et Isabella ja Sebastian löytäis toisensaEi kiitos enempää kapuloita heidän rattaisiinsa.
En ole vähään aikaan seurannut salkkareita, mutta eikös se Sebastian ollut joku pilleridiileri aiemmin? Eli perusrikollinen limanuljaska.
Hmm... Ihan alussa tais kun tuli kuvioihin mukaan, kun oli sitä kuntosalihässäkkää?
Ei se Sergei siinä asias sen parempi ole, diilaahan hänkin kun Sebastian taas lopettanut sen jo hyvän aikaa sitten.
Sebastian näyttää niin paljon paremmalta joten on parempi valinta ;P Ja Isabella on myös mun makuun, joten silmänruokaa on tuplasti![]()
Juu Sebastianissa on sitä jotain, oli muuten kerran meidän kanssa samassa kuppilassa.
Sergei taas on jotenkin niin limanen ja iljettävä, hyh.
Isabella on yks mun lemppareista ja varmaan salsujen paras näyttelijä!
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;24520823:Mutta kyllähän nyt jokainen äiti oman vauvansa tunnistaa. Ei voi olla niin, ettei omaa pienokaistaan tunnistaisi.