Salkkareiden loppu jäi mietityttämään, että vaihdettiinko......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ov
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
se on varmasti jenni. ja eiks ne muka huomaa kun kuitenkin rannekkeessa on nimi. vähänkö ois kauhee jos joku ääliö menee nyt joknu vauvat vaikka vaihtaan...tuosta ottaa mallia...

[QUOTE="vvv";24520746] vähänkö ois kauhee jos joku ääliö menee nyt joknu vauvat vaikka vaihtaan...tuosta ottaa mallia...[/QUOTE]

:D:D:D

säkö et olis synnärillä tunnistanut, jos yhtäkkiä olisikin tissille tuotu täysin vieras vauva? :O

Epäilen, että Jenni vaihtoi vauvat.

Huomisen päivän jaksossa Cindy on kotona vauvan kanssa ja leikkaa pojalta sairaalarannekkeen, ei katso sitä vaan nakkaa suoraan roskiin.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;24520834:
Ja palautuvatkohan nuo vauvat oikeille äideilleen milloin? Vai jäävätkö pidemmäksikin aikaa "väärän" äidin luo?

Toivottavasti pian, mä jo juhlin kun näyttää todennäköiseltä et Isabella ja Sebastian löytäis toisensa :P Ei kiitos enempää kapuloita heidän rattaisiinsa.

En ole vähään aikaan seurannut salkkareita, mutta eikös se Sebastian ollut joku pilleridiileri aiemmin? Eli perusrikollinen limanuljaska.

Hmm... Ihan alussa tais kun tuli kuvioihin mukaan, kun oli sitä kuntosalihässäkkää?
Ei se Sergei siinä asias sen parempi ole, diilaahan hänkin kun Sebastian taas lopettanut sen jo hyvän aikaa sitten.

Sebastian näyttää niin paljon paremmalta joten on parempi valinta ;P Ja Isabella on myös mun makuun, joten silmänruokaa on tuplasti ;)

• Tykkää
Reactions: fortunate
Hmm... Ihan alussa tais kun tuli kuvioihin mukaan, kun oli sitä kuntosalihässäkkää?
Ei se Sergei siinä asias sen parempi ole, diilaahan hänkin kun Sebastian taas lopettanut sen jo hyvän aikaa sitten.

Sebastian näyttää niin paljon paremmalta joten on parempi valinta ;P Ja Isabella on myös mun makuun, joten silmänruokaa on tuplasti ;)

Juu Sebastianissa on sitä jotain, oli muuten kerran meidän kanssa samassa kuppilassa. ;)
Sergei taas on jotenkin niin limanen ja iljettävä, hyh.
Isabella on yks mun lemppareista ja varmaan salsujen paras näyttelijä!

• Tykkää
Reactions: Akaatti
Juu Sebastianissa on sitä jotain, oli muuten kerran meidän kanssa samassa kuppilassa. ;)
Sergei taas on jotenkin niin limanen ja iljettävä, hyh.
Isabella on yks mun lemppareista ja varmaan salsujen paras näyttelijä!

Wau, joku muukin samaa mieltä mun kans :D Yleensä kaikki aina inhoaa Isabellaa.
Sebastianis on joo sitä jotain, en tiedä mitä mut *lääh* :D

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;24520823:
Mutta kyllähän nyt jokainen äiti oman vauvansa tunnistaa. Ei voi olla niin, ettei omaa pienokaistaan tunnistaisi.

Esikoiseni synnytettyäni mä jätin hänet samana päivänä pariksi tunniksi hoitajien hoiviin, että sain itse vähän nukuttua. Kun menin hakemaan lastani takaisin, en olisi löytänyt häntä muiden vauvojen joukosta ilman kärryssä ollutta nimikylttiä.

Mun serkkujeni isä (eli tätini mies) on aikoinaan vaihtunut synnytyslaitoksella. Asia selvisi vasta hänen ollessaan koululainen. Silloin kiinnitettiin huomiota siihen, että hän näytti aivan toiselta kylänmieheltä. Lapsia ei kuitenkaan enää siinä vaiheessa vaihdettu takaisin.

Yhteistyössä