Salatut Elämät > Touko Virtanen?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Gemma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

"Gemma"

Vieras
Oonkohan mä nyt ihan seonnyt, kun olin näkevinäni tänpäivästen Salkkarien lopputeksteissä roolihahmona nimen "Touko Virtanen"!!! Siis ¨kun siinähän lukee aina keltasella se hahmo ja valkosella esittäjä (esim. keltasella Seppo Taalasmaa ja alla valkosella Jarmo Koski), niin mun mielest siin keltasella luki et Touko Virtanen!

Siis onko se joku uus hahmo vai sekoilenko vaa vai mitä ihmettä?!?!?!

[QUOTE="Gemma";23366775]Oonkohan mä nyt ihan seonnyt, kun olin näkevinäni tänpäivästen Salkkarien lopputeksteissä roolihahmona nimen "Touko Virtanen"!!! Siis ¨kun siinähän lukee aina keltasella se hahmo ja valkosella esittäjä (esim. keltasella Seppo Taalasmaa ja alla valkosella Jarmo Koski), niin mun mielest siin keltasella luki et Touko Virtanen!

Siis onko se joku uus hahmo vai sekoilenko vaa vai mitä ihmettä?!?!?![/QUOTE]

Velimatti Ranta oli oikealta nimeltään tuo Touko.

[QUOTE="Gemma";23366898]Mut oisko sen leirin vetäjän nimee kerrottuu ku ei Talenkaa nimee oo siel lopputeksteissä?

Ja kuka se Velimatti-Touko sit on???[/QUOTE]

Velimatti Ranta (s. 21. huhtikuuta 1963) on suomalainen tanssija, koreografi, näyttelijä ja dubbaaja. Ranta on esiintynyt muun muassa Uuden iloisen teatterin revyissä 1992–1996, näytellyt Ihmeidentekijät draamasarjassa sekä dubannut useita päärooleja kokopitkissä animaatioelokuvissa.

Touka Virtanen on se lassen ja paulan leirin vetäjä. Heti äänestä tunnistin kuka oli näyttelijänä, Velimatti Ranta kun on esim. Quasimodon, Mooseksen ja Pokemonin Jamesin (alkuperäisenä) äänenä :)

Yhteistyössä