Salattujen elämien ruuista :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Carla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Carla

Jäsen
15.07.2004
440
0
16
Kattelinpa pitkästä aikaa tätä viihdettä ja jäin pohtimaan mitä niille kaikille herkun näköisille sapuskoille tapahtuu...... :D
Syövätkö ne ite kaikki jossain vaiheessa vai meneekö hyvää ruokaa roskiin :D :laugh:

Vastaavaa oon pohtinu....

Siis mä oon aina miettiny sitä, että miksi ne ei koskaan syö/juo tilaamaansa annosta? Ainakaan loppuun saakka. Ja siis ihan yleisesti koskien kaikkia ohjelmia, ei pelkästään Salkkareita. Mutta ainahan ne tilailee kaikkee syömistä/juomista jokasessa ohjelmassa ja sitte esim. se kahvikuppi jätetään pöytään hörppäämättä kertaakaan...

Aivan samaa olen miettinyt ja toinen on se että miksi missään ohjelmassa ne ei muka koskaan käy missään muualla kaupassa..esim just nyt salkkareissa ne käy siinä stellansissa vain muka.Ainakin meillä käydään isoissa marketeissa ihan viikottain =)

kai kuvaustiimi syö ne jos ovat syömiskelpoisia. Jostain lueskelin että kasviksia saatetaan voidella parafiinillä että saadaan houkuttelevamman näköisiksi ruoat :x
taisi olla täydellisten naisten keittokirjassa tuo juttu

Tästä tuli vaan mieleen että torstain kotikadulla eeva otti pellillisen croisantteja uunista paljain käsin....ei vissiin kuvausrekvisiittaan kuulunut patalappuja :D

Yhteistyössä