Salattuja elämiä taitavat katsoa vain jälkeenjääneet ihmiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
:D

"Erittäin mautonta näyttää suosikkihahmon itsemurha. Eikö tän ohjelman tekijä ollenkaan ajattele lapsia, jotka kattoo tätä ohjelmaa? Minun 28-vuotias poikani, joka on sepon suuri fani meni hysteerisenä huoneeseensa itkemään, kun näki sepon itsemurhan."

Ei saatana.

Sepon jutusta puhutaan kauheasti mutta mun mielestä se vauvojen vaihto on melkein pahempi juttu.

Kotikudussa Pertille sattuu jotain. Eevahan heilutti Pertille kun tämä meni autonsa luo ja sitten Eevan kasvoille tulikin kauhistunut ilme. Ja Ninni palaa sarjaan kohtalokkain seurauksia: ajaa Pertin päälle. Historia nurin perin, Perttihän ajoi Ninnin päälle sarjan alussa.

Mä tunnustan ainakin olevani ihan koukussa salkkareihin, lapset kans. Mies kattoi viime jakson ihan mielenkiinnosta sen etukäteiskohun takia.. :) Oon kattonut sarjaa ihan alusta saakka, välillä oli tosin muutama vuosi, että en nin tarkkaan seurannut, mutta nyt taas jokunen vuosi on mennyt ihan KOUKUSSA ;)
Ei pitäis olla ongelma kellekään.

Mä olen ihan sekopää kun katson salkkarit joka päivä. Itkin vielä perjantain jaksolle :( Tosin en suoraan sitä, että Seppo hirttäytyi. Vaan että oikeasti suomessa on paljon ihmisiä jotka oikeasti on niin huonossa tilanteessa, että ainut pakokeino on itsemurha.

No, itsareita tehdään, mikä kenenkin syy. Tossa näytetään, mitä syyllisyys voi tehdä ihmiselle. Tietysti kärjistetty tilanne, että on samalla muka tukena ja turvana tän uhrin läheisille, sitä tuskin oikeassa elämässä paljoa tapahtuu. Ja ystävänsä Ismo teki väärin, kun esti Seppoa tunnustamasta tekoa (jota tosin ei ollut tehnyt), Ismo yritti sillä suojella tietty kaveriaan, kun tiesi, että kyseessä olisi ollut pelkkä vahinko.

Elän täysillä omaa elämääni mieluummin kuin töllötän TV:stä toisten "sairasta" elämää.
en tajua ihmisiä joidenka elämää rajoittaa TV:n sarjat . Ei voi tehdä mitään kun tulee se ja se sarja .... illat istutaan töllön ääressä .

[QUOTE="vieras";26032408]Eikö siellä aikoinaan ihmiset vieneet kukkia ja muistokirjoituksia paikalle, jossa eräs tämän paskasarjan henkilö "kuoli"?

Kertoo jostain tämäkin.[/QUOTE]

Muistaako joku?

Yhteistyössä