"Salasuhde" Miten kertoa miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

......

Vieras
Kokemuksia kaipaan.
Olen muutaman kerran tapaillut varattua miestä. Tapaamiset on olleet juttelua ja hellyyttä.
Omatunto kolkuttaa sen verran, että tahtoisin kertoa omalle miehelleni tästä.
Olen hyvin ihastunut myös tähän toiseen, mutta meidän suhteesta ei ikinä tulisi mitään. Enkä edes haluaisi.
Toisen miehen vaimolle en asiaa ala kertomaan, mies saa tehdä sen itse jos haluaa.
Onko kellään kokemuksia tälläisestä tilanteesta?
Tiedän tehneeni suuren virheen, joten saarnoja en tarvitse.

Ei sitä tietenkään miehelle kerrota, jos suhde kerta on SALAINEN.
Käytä vähän järkeä.

Mitäs iloa siitä saisit että kertoisit? Tuskin se ukkosi ymmärtäisi, miehet on draama kuninkaita, se on maailmanloppu jos toiselle miehelle lirkuttelee.
Hyvässä lykyssä tappaa sinut, rauhallisetkin miehet ovat arvaamattomia loukattuina. Se on se miehinen ego joka muuttaa kiltinkin miehen hirviöksi.

Mulla oli suhde varattuun mieheen yli neljän vuoden ajan. Se toi jännitystä elämään mitä molemmat kaipasimme. Koskaan ei asiasta kerrottu kenelleään eikä riskeerattu 6 lapsen kodin rikkoutumista. Suhde vaan loppui kuin itsestään eikä kukaan kärsinyt tilanteesta. Sattumalta tavataan joskus lasten harrastusten vuoksi ja ollaan kuin ei tunnettaisikaan.

Oletko pettänyt miestäsi? Laita juttu poikki sen toisen kanssa, älä kerro miehellesi. Haluat vain kertoa helpottaaksesi omaa oloasi, vaikka oikeasti se vain satuttaa miestä.

Tässä on kahta koulukuntaa. Toinen ei halua tietää ja toiselle rehellisyys on tärkeämpi. Jälkimmäiselle tuollaisen salailu on kerasta poikki vaikka muuten antaisi anteeksi. Kumpaan ryhmään miehesi kuuluu?

Ei tuo ole mikään "salasuhde", vaan tuo on salasuhde. Se että sinä vaikka viettäisit iltoja esim. koirasi kanssa kahden katsoen rakkausleffoja, niin voisit käyttää siitä hassun leikkisästi nimitystä "salasuhde". Mutta tuo suhteesi mieheen on salasuhde ilman heittomerkkejä.

kaikilla noita juttuja tulee jotka on pitkään yhdessä. Ainakin jommalle kummalle, yleensä miehelle. Mutta ei niistä sille puolisolle kerrota tietenkään.

No ei tasan tule kaikille, jotain häikkää on jos ei osaa lopettaa entistä suhdetta (tai hoitaa sitä kuntoon) vaan täytyy pettää.....tai osoittaa hellyyttä, mitä se sitten tarkoittaakaan....mä ja mun mies ollaan oltu 19v yhdessä ja en haikaile muita. Omani on tosi miehekäs mies ja oon ihan kuumana häneen...;) ja tunne on molemminpuolinen!! Toki pitkässä suhteessa on erilaisia vaiheita, se on normaalia, mutta pettäminen ei ole!!

[QUOTE="veeras";30844551]No ei tasan tule kaikille, jotain häikkää on jos ei osaa lopettaa entistä suhdetta (tai hoitaa sitä kuntoon) vaan täytyy pettää.....tai osoittaa hellyyttä, mitä se sitten tarkoittaakaan....mä ja mun mies ollaan oltu 19v yhdessä ja en haikaile muita. Omani on tosi miehekäs mies ja oon ihan kuumana häneen...;) ja tunne on molemminpuolinen!! Toki pitkässä suhteessa on erilaisia vaiheita, se on normaalia, mutta pettäminen ei ole!![/QUOTE]

Miehelläsi on varmasti ollut tuona aikana sutinoita. Juonihan on nimenomaan siinä ettei puoliso tiedä, vai etkö ymmärtänyt mitä salasuhde tarkoittaa. :)

Mulla oli suhde varattuun mieheen yli neljän vuoden ajan. Se toi jännitystä elämään mitä molemmat kaipasimme. Koskaan ei asiasta kerrottu kenelleään eikä riskeerattu 6 lapsen kodin rikkoutumista. Suhde vaan loppui kuin itsestään eikä kukaan kärsinyt tilanteesta. Sattumalta tavataan joskus lasten harrastusten vuoksi ja ollaan kuin ei tunnettaisikaan.

Juuri näin. Mitään järkeä ei ole lähteä rikkomaan perheitä 'turhan' takia.

Mitä hyötyisit kertomisesta? Siirtäisit vain oman huonon omatunnon tuoman pahan olosi miehen kannettavaksi, vaikka hän on syytön koko tilanteeseen.

[QUOTE="veeras";30844551]No ei tasan tule kaikille, jotain häikkää on jos ei osaa lopettaa entistä suhdetta (tai hoitaa sitä kuntoon) vaan täytyy pettää.....tai osoittaa hellyyttä, mitä se sitten tarkoittaakaan....mä ja mun mies ollaan oltu 19v yhdessä ja en haikaile muita. Omani on tosi miehekäs mies ja oon ihan kuumana häneen...;) ja tunne on molemminpuolinen!! Toki pitkässä suhteessa on erilaisia vaiheita, se on normaalia, mutta pettäminen ei ole!![/QUOTE]

Sinä en voi miehesi puolesta sanoa yhtään mitään. Monet pikkuvaimot kuvittelevat sinisilmäisyyksissään, että heillä on uskollinen mies, vaikka ukko on hyppinyt vuosikauden vieraissa sängyissä. Ei niitä tietenkään vaimolle (tai muillekaan) kerrota. Pettämisesta kiinnijääminen kertoo vain keskivertoa tyhmemmästä miehestä. Normiälyllä varustettu pystyy helposti pitämään salasuhteet omana tietonaan.

Tiedän tämän kaiken omasta kokemuksesta, koska haen seksiseuraa aktiivisesti netin kautta ja siellä pyörii paljon varattuja miehiä, joista harva on ensimmäistä kertaa asialla vieraissa käydessään.

Tiedän tämän kaiken omasta kokemuksesta, koska haen seksiseuraa aktiivisesti netin kautta ja siellä pyörii paljon varattuja miehiä, joista harva on ensimmäistä kertaa asialla vieraissa käydessään.

Otantasi on kattavaa sorttia.

Yks mies puolestaan etsi naisia pitkään "sihteeriopiston" kautta ja päätyi siihen tulokseen, että kaikki naiset ovat huoria.

Otantasi on kattavaa sorttia.

Yks mies puolestaan etsi naisia pitkään "sihteeriopiston" kautta ja päätyi siihen tulokseen, että kaikki naiset ovat huoria.

Koska kysyntä seksiin on niin kovaa miesten puolelta (myös varattujen), niin ammattilaiset tietenkin ovat iskeneet markkinarakoon. Kannattaa käydä sivustoilla, joissa pyörii normaalia porukkaa. Tuo sivusto on tunnettu maksullisista naisista.

Miehille seksin löytäminen on varmasti hankalampaa kuin naisille, mutta jos yhtään on ulkonäköä ja vientiä naisten keskuudessa tai muuta markkina-arvoa, kuten tämä yksi vaimo sanoi miehellään olevan, niin sellaisen miehen ei ole vaikea saada vierasta naista.

Yhteistyössä