Salarakas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Klaara Kotko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Klaara Kotko

Vieras
Olen 45-vuotias nainen. Tiedän että minulla on viehätysvoimaa, ja miehet pyörivät ympärilläni. Olen kuitenkin ronkeli enkä huoli ketään kravattisonnia. Olen seurustellut 4 v maailman ujoimman miehen kanssa ja "kouluttanut" hänet sietämään sosiaalista elämää.En ole halunnut erakoitua hänen laillaan, vaan raahannut hänet ulos yksiöstään. Lisäksi olen kouluttanut hänet vuodekumppaniksi. Nyt on ruoho alkanut näyttää vihreämmältä aidan takana ja olen käynyt pari kertaa maistamassa kiellettyä hedelmää.
Pähkäilyä riittää. Salarakkaani on viehättävä, samalla aaltopituudella kanssani. Ujonpuoleinen kuten "oikea" seurustelukumppanini. En pelkää ilmituloa, junailen asiat niin, että salaisuus pysyy. Enkä halua erota, vaan pitäisin molemmat miehet mikäli mahdollista.
Ongelma on seksi. Kun pääsen vuoteeseen salarakkaani kanssa, alku sujuu hyvin, mutta sitten "löpsähtää". Pelkääkö hän minun vahavaa persoonaani, kiinnijäämistä vai jännittääköö itse suoritusta. Käsittääkseni hänellä on ollut aika vähän naisia. Sama juttu vakitiseni kanssa, juttu jää hänen puoleltaan usein kesken. Ikä ei pitäisi olla ongelma. Herrat ovat 40v ja 55v.
Onko jollain muulla samanlaisia kokemuksia? Miten olette selviytyneet?

Yhteistyössä