Salarakas vai salapano

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Emilia

Vieras
Sama aihe kuin monen monella muulla: mieheni jäi kiinni toisesta naisesta. Väittää kivenkovaa et kyse oli pelkästä seksistä. Oli kuitenkin piirittäny naista puoli vuotta ja nyt pitäny yllä seksisuhdetta toiset puoli vuotta. Voiko mies tosiaan jäädyttää tunteensa niin ettei muka välittäny tästä naisesta?

Parempi pano, ku se ettei oo panoo ja menee rakastuun tavalliseen Tamaraan, eikä Janine Frostelliin.
Kyllähän ne käsi kädessä kulkee, siin pano ja rakastuminen. Onhan se luonnon laki, sillätavallahan on kai aikojen alusta yritetty pitää porukka kasassa et jälkeläiset sais hoidettua.

Haluut sä turpiin! Jep ,tälle palstalle pitäs saada ""isoveli"" valvomaan mitä viestiä tänne lähetetään ja erityisesti, onnistuuko tai minä alan terrosoimaa?! kyllä mie kohta häivyn parisuhteen palstalle se on aivan varma! Täällä lastentarhasta- siellä voi keskustella asiallisesti, siis me aikuiset! Samalla minä ja onni voisit vihjaista soneralle että korjaisivat palstat muutenkin. Edelliselle sivuille ei pääse, viestit sekoilee. Hae viestiä toimintokaan ei toimi. Tämä on ollu puolta vuotta ! No hei homo alotti vitun kovis alko rääpi päätä. Kyl mä sun kaa voin olla asiallinen ja jos päästäs joskus pitemmälle homo! Netta on huora ja jätti minut! Halut sää minut! t:amis

Yhteistyössä