Textaile... en ole mikään pervo häirikkö
Salakyrpä 03.01.2006 #28 Soita huomena ja laita numeron esto päälle. mä olen oikeasti ihan fiksu kaveri.
Salapillu vm- 66 04.01.2006 #32 No voi, mitäs sie rupesit tyttösten kanssa vehtaamaan Jäitkö ny sitte ilman limanuljaskaa???
Raija 04.01.2006 #34 Mäntsälässä olis tällänen 45v tumma sopusuhtanen varattu villi nainen,jos haluat aikaa olis tänään tonne 21.00 asti.
Mäntsälässä olis tällänen 45v tumma sopusuhtanen varattu villi nainen,jos haluat aikaa olis tänään tonne 21.00 asti.
Raija 04.01.2006 #36 Mikä on normaali kokoinen,itse haluaisin saada kunnon tyydytyksen enkä vain yhtä kertaa vaan useamman ja tykkään kun minua pidetään tosi hyvänä.
Mikä on normaali kokoinen,itse haluaisin saada kunnon tyydytyksen enkä vain yhtä kertaa vaan useamman ja tykkään kun minua pidetään tosi hyvänä.
Hra, 33 04.01.2006 #37 Tottakai useamman kerran, ja alkulämmittelyt tietenkin vilkkaalla kíelelläni, unohtamatta rintojasikaan....
Tottakai useamman kerran, ja alkulämmittelyt tietenkin vilkkaalla kíelelläni, unohtamatta rintojasikaan....
Raija 04.01.2006 #38 Milloinkas pääsisit tulemaan,alavatsassa alkaa kiheliöimään siihen malliin että se haluaisi saada sinne jotakin kovaa.
Milloinkas pääsisit tulemaan,alavatsassa alkaa kiheliöimään siihen malliin että se haluaisi saada sinne jotakin kovaa.
Hra, 33 04.01.2006 #40 Pääsen tunninpäästä, kieleni himoitsee nupukkaasi.... Kova .....ni odottaa kosketustasi..
salakyrvälle 04.01.2006 #42 siis hetkinen, sanoit olevasi fiksu??? No et kyllä voi olla jos laitat tänne puhelinnumerosi kaiken kansan nähtäville!
siis hetkinen, sanoit olevasi fiksu??? No et kyllä voi olla jos laitat tänne puhelinnumerosi kaiken kansan nähtäville!
skorpioni 04.01.2006 #47 salaista seuraa löytyy varmalla, mutta onko sinusta sitten tosi toimiin, vähän uskallan epäillä