Salaisuuksianne ;)

  • Viestiketjun aloittaja Wiuuuu
  • Ensimmäinen viesti
e
En tiiä onko sellaisia salaisuuksia, joita en ikinä kerro KENELLEKÄÄN. Kyl mä parhaalle kaverilleni aika paljon kerron, muille sit en, varsinkaan niille, joita asia koskettaa... :whistle:
 
Emmie11
Mulla on aina vakavat keskustelut itseni kanssa joko englanniksi tai siansaksaksi. Kerran jäin kiinni kun en kuullut että veli tuli kotiin. Yritä siinä sitten selitellä, noloa ;(
 
No jaffakeksit on munkin heikkous :D
Mut sillon kun kukaan ei oo ihan oikeesti näkemässä, mä lauleskelen ja esim siivotessa tulee välillä danssahteltua samalla :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
Katon muumeja. Pikkukakkosesta jäin kiinni jo vuosia sitte eikä tarvi sitä ennää häpeillä. Nyt voin onneksi kohta kuitenki kattoa niitä muumejaki "sivusilmällä" ko "lapsiki kattoo". Vielä siihen mennee aikaa kuitenki....
Jos mies ei oo kotona, puen sen paijan päälle että ikävä helpottais. Joskus ihan vaan sillonki ko se käy kaupassa :ashamed: Tykkään sen tuoksusta ja haluan että se tuoksu on mahollisimman paljon läsnä, jos ei tuoksun omistaja voi olla. :D

Synkimpiä salaisuuksia en kerro. Ne ei ole mitenkään hauskoja tai viihyttäviä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emmie11:
Mulla on aina vakavat keskustelut itseni kanssa joko englanniksi tai siansaksaksi. Kerran jäin kiinni kun en kuullut että veli tuli kotiin. Yritä siinä sitten selitellä, noloa ;(
mä kans höpöttelen joskus itsekseni, englanniksi tai ruotsiksi, joka tosin menee siansaksaksi välillä ku en osaa niin hyvin ruotsia :D
 
ev
syön omaa räkääni.... yök. samoin saattaa korvavaikku mennä suuhun jos ei ketään näkemässä.

olen yösyöppö. joskus poltan tupakkaa mieheltäni ja lapsiltani salaa äitini kanssa ollessani esim. lenkillä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaKais:
Herkuttelen :D
Jäätelöä otan kulhoon jatkuvalla syötöllä. Samalla lueskelen kaksplussaa. Nam!
Samaa teen nyt! :D Mä salaa haaveilen et olisin "arvostele mun illallinen" kisassa. :D
Mitä ruokaa tekisit? :)
Alkuruoka olis kasviskeitto, monia hyviä vaihtoehtoja. Pääruokana kalaa, todennäköisesti kuhaa hyvällä kastikkeella ja jälkkärinä joku mun superhyvistä leivonnaisista.

En tarkemmin paljasta. :) Onkohan toi ohjelma tulossa suomeen? Varmana osallistuisin ja voittaisin. :D
 
syön, tai siis söisin, karkkia. Nyt alkaa olla lapset sen verran isoja, että en enää pysty oottamaan siihen, että menisivät nukkumaan. Tietty ihan positiivista, että mun karkinsyönti pakosta vähenee. Minkä sille voi, että se on niin hyvää yksin syötynä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaKais:
Herkuttelen :D
Jäätelöä otan kulhoon jatkuvalla syötöllä. Samalla lueskelen kaksplussaa. Nam!
Samaa teen nyt! :D Mä salaa haaveilen et olisin "arvostele mun illallinen" kisassa. :D
Mitä ruokaa tekisit? :)
Alkuruoka olis kasviskeitto, monia hyviä vaihtoehtoja. Pääruokana kalaa, todennäköisesti kuhaa hyvällä kastikkeella ja jälkkärinä joku mun superhyvistä leivonnaisista.

En tarkemmin paljasta. :) Onkohan toi ohjelma tulossa suomeen? Varmana osallistuisin ja voittaisin. :D
Joku julkkiversio alkaa syksyllä. Minä olen katsonut monenmaalaisia versioita ja miettinyt kans, että mitä kokkaisin, mutta varmaan kyllä onnistuisin kämmäämään jotain.

:D Mitä tulee ap:n kysymykseen, salaisuuksia en paljasta, en aina edes itselleni :)
 

Yhteistyössä