salaisuuden pitäminen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SALAISUUS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SALAISUUS

Vieras
Kaverini kertoi raskaaksi tullessaan minulle, että on pettänyt poikaystäväänsä. Ja rv nähden lapsi voisi olla myös tämän toisen.. Noh pyysi minun olemaan hiljaa, ja ystävänä tietysti olen. Koska hän uskoi kuitenkin lapsen olevan tämän uuden poikaystävän. Noh sit se syntyi.. Katoin heti ulkonäköä.. Ei ollut oikein kummankaan miehen näköinen (olen siis nähnyt kummatkin miehet) sit meni kuukausia, oli mielestäni ihan uuden miehen näköinen. ja siihen tämä ystävänikin lohduttautui. muutta nyt 1v päästä..

En mä oikein tiiä!!! HITTO on yksi kuva missä on ihan sen toisen miehen näköinen.(eikä ne miehet ole yhtään saman näköisiä) Vaikka kuinka yritän uskotella että ei se oo, Mutta on se. Tätä epäilyä en ole kaverilleni edes sanonut. Pahinta tässä on se että kaverini uusi mies on minun mieheni paras ystävä.. Tää on ihan kauheen kova taakka kantaa minulle. miehenikin kerran sanoi kun tuli kaverinsa luonta, että "ei se Eemeli oo yhtään Jounin näköInen". arvaa vaan oliko mulla pokan pitäminen.

ja voin kuvitella millaista on kaverillani ollut 9kk kantaa lasta ja elää tämän uudenmiehen kanssa.
Nyt he ovat kuitenkin eronneet. Kaverini tahdosta. ja mies elättää hoitaa lasta omanaan.
ja kaverini bilettää ja hilluu.. minkä kerkiää..

mitä ihmettä mun pitäsi tehdä.. mitä sä tekisit??
tästä ei kuulemma muut kaverit tiedä kun mä. ja tiedän että hän ei tälläisillä palstoilla käy. siksi uskallan purkautua.. pakkohan munkin on jonnekin purkaa. muuten räjähdän. ja tänne harmaana se on jokseenkin vähiten vahingollista. kun kallonkutistajaakaan tähän hätään ei saa.

ymmärrän kyllä kaverini motiivin uskotella että tämä lapsi on tämän uuden miehen. koska tämä toinen mies ei vahtisi lasta, eikä muutenkaan pitäisi yhteyttä. ja voihan se lapsi ollakin tämän uuden miehen. mutta kukas sen tietää....... kun verikokeet..

ompas täällä mammat pettämisen kannalla kovasti :) jos tilanne olisi toisinpäi että tietäisin miehen pettävän naista, ja tehneen lapsen jonkun muun eukonkanssa salaa tilanne olisi varmaan toinen.

Miehen ja lapsen ja itsesi takia avaisin suuni. Mielestäni kaverisi on vilpillinen. Lapsella olisi oikeus tietää biologinen isänsä, ja miehellä oikeus tietää kenen lapsi on. Kerro vaikka omalle miehellesi ensin ja miettikää asiaa yhdessä?

Anna olla. Jos tämä ex-mies kerran huolehtii lapsesta ja rakastaa kuin omaansa (oli se siittiö sitten alkujaan keltä hyvänsä ) ja toinen olisi mulkku joka ei viettäisi lapsen kanssa aikaa, niin lienee selvää mikä on lapsen paras?

Alkuperäinen kirjoittaja ap ihmettelee:
ompas täällä mammat pettämisen kannalla kovasti :) jos tilanne olisi toisinpäi että tietäisin miehen pettävän naista, ja tehneen lapsen jonkun muun eukonkanssa salaa tilanne olisi varmaan toinen.

Mun mielestä on turha mennä ulkopuolisen puuttumaan oli nainen tai mies pettänyt, jossei faktaa ole pöytään lyödä..On aivan eri asia että asiasta tulee kertomaan se toinen osapuoli kun joku täysin ulkopuolinen..

Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
luulis käyvän jossain vaihees aika raskaax äidin henkinen elämä

on se valitettavasti käynytkin :( siksi se ryyppää aika lailla. koska muuttui täysin kun lapsi syntyi.. kaipa sillä itselläänkin on silmät päässä, ja näkee lapsen ulkonäöstä totuuden.. varmaan tosi rankkaa. :( itse en kestäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap ihmettelee:

Eh... Sisälukutaitoko hukassa? Ei tässä käsittääkseni ole kukaan pettämistä puolustellut :D Mutta jos on vaihtoehtoina kaksi miestä, joista toinen rakastaa ja huolehtii, ja toinen ei sitä tulisi tekemään, niin kumpikohan on silloin lapsen edun mukaista? Siis ajateltuna asiaa ihan niin, että jätetään ne aikuisten ihmissuhdedraamat sun muut pois laskuista.

Alkuperäinen kirjoittaja itsekäs:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
En tekisi mitään enää tässä vaiheessa, lapsen parasta ajatellen.

ENTÄS MIEHEN ELÄMÄ.. eikö sillä ole mitään väliä..??

Onko miehen elämä tai sen laatu jotenkin uhattuna?
Kuten jo kirjoitin niin tässä vaiheessa en tekisi mitään. Antaisin elämän jatkua kuten on, lapsella on isä ja isällä on lapsi.
Äiti kantakoot taakan sisällään ja tietämättömät jatkakoon elämäänsä.

Elämä on täynnä salaisuuksia ja valheita joiden ei tarvitse tulla esiin.

Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:
Anna olla. Jos tämä ex-mies kerran huolehtii lapsesta ja rakastaa kuin omaansa (oli se siittiö sitten alkujaan keltä hyvänsä ) ja toinen olisi mulkku joka ei viettäisi lapsen kanssa aikaa, niin lienee selvää mikä on lapsen paras?

ei se nyt mulkku oisi. mutta sillä on jo perhe. mutta ei se täysin hylkäisi tiedän. mutta ei myöskään joutaisi joka viikonloppu vahtimaan.

Tuli vain mieleen, että jos lapselle sattuu joku onnetomuus/vakava sairaus tms ja katsotaan, että isä voisi auttaa omilla elimillään/verellä tai jotain. No, kai se siinä vaiheessa tutkitaan käykö isän elimistön "tuotteet" lapselle... Ettei siis lapselle tule vahinkoa siitä, että annettaisiin jotain hänelle sopimatonta. Olipas hankalasti sanottu. Ja kuten kirjoituksestani näette, en tosiaan ole mikään terveydenhoitoalan ihminen.. :) Onko mies tunnustanut isyyden?

Alkuperäinen kirjoittaja Riittu:
Tuli vain mieleen, että jos lapselle sattuu joku onnetomuus/vakava sairaus tms ja katsotaan, että isä voisi auttaa omilla elimillään/verellä tai jotain. No, kai se siinä vaiheessa tutkitaan käykö isän elimistön "tuotteet" lapselle... Ettei siis lapselle tule vahinkoa siitä, että annettaisiin jotain hänelle sopimatonta. Olipas hankalasti sanottu. Ja kuten kirjoituksestani näette, en tosiaan ole mikään terveydenhoitoalan ihminen.. :) Onko mies tunnustanut isyyden?

No aivan varmasti tutkitaan joo :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:

ei se nyt mulkku oisi. mutta sillä on jo perhe. mutta ei se täysin hylkäisi tiedän. mutta ei myöskään joutaisi joka viikonloppu vahtimaan.

kyllä se ex kysyi lapsen syntymän jälkeen, että onko lapsessa hänen näköä. kaveriltani. eli kyllä se kuitenkin välittää sekin.

Alkuperäinen kirjoittaja Riittu:

on. ilman testejä.

Uskomatonta... Siis miehesi on sanonut, että lapsi ei ole yhtään isänsä näköinen? Katsooko miehet muka tuollaista asiaa ja jopa vielä kommentoivat sitä? Aika vaikea kuvitella.

Ja tuota lapsen ulkonäköä sun ihan turha tuijottaa. Sanotaanhan adoptiovanhemmillekin usein, että lapsi on ihan isänsä/äitinsä näköinen. Siis sellaiset vieraat, jotka ei tiedä että lapsi ei ole biologisesti vanhempien oma. Tällä yritän sanoa sitä, että yleensä sitä näkee mitä tahtoo. Usein olen myös huomannut, että ihmiset jotka miettii kumman näköinen lapsi on niin se on aina sen näköinen kumman vanhemman tuntee paremmin eli jostain lapsuudesta asti niin se vauvakin näyttää sitten siltä tutummalta osapuolelta.

Minusta tuo lapsen ulkonäön töllötys onmuuten typerää. Eilisessä Eskossa ja Maritnassakin mua oikeen vaivaannutti se miten pohdittiin, että kenen leuka ja kenen silmät ja kenen poskipäät ja plaaaplaaaplaa... eiköhän ne oo ihan sen lapsen omat ja omannäköiset.

Ap saa aikamoisen sopan aikaan, jos nyt menee tuollaista asiaa ruotimaan eteenpäin, koska asia ei hänelle kuulu. Mieti sitämielipahaa mikä aiheuttaisit tälle lapsen isälle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Uskomatonta... Siis miehesi on sanonut, että lapsi ei ole yhtään isänsä näköinen? Katsooko miehet muka tuollaista asiaa ja jopa vielä kommentoivat sitä? Aika vaikea kuvitella.

Ja tuota lapsen ulkonäköä sun ihan turha tuijottaa. Sanotaanhan adoptiovanhemmillekin usein, että lapsi on ihan isänsä/äitinsä näköinen. Siis sellaiset vieraat, jotka ei tiedä että lapsi ei ole biologisesti vanhempien oma. Tällä yritän sanoa sitä, että yleensä sitä näkee mitä tahtoo. Usein olen myös huomannut, että ihmiset jotka miettii kumman näköinen lapsi on niin se on aina sen näköinen kumman vanhemman tuntee paremmin eli jostain lapsuudesta asti niin se vauvakin näyttää sitten siltä tutummalta osapuolelta.

Minusta tuo lapsen ulkonäön töllötys onmuuten typerää. Eilisessä Eskossa ja Maritnassakin mua oikeen vaivaannutti se miten pohdittiin, että kenen leuka ja kenen silmät ja kenen poskipäät ja plaaaplaaaplaa... eiköhän ne oo ihan sen lapsen omat ja omannäköiset.

Ap saa aikamoisen sopan aikaan, jos nyt menee tuollaista asiaa ruotimaan eteenpäin, koska asia ei hänelle kuulu. Mieti sitämielipahaa mikä aiheuttaisit tälle lapsen isälle.
sattumoisi tunnetaan tää uusmies paremmin kun ex eli eikös tän lapsen sit pitäs muistuttaa meidän silmissä ihan uudeltamieheltä...... ja niinkun kirjoitin nää miehet ei oo yhtään saman näköisiä.. ja kyllä joo miehet miettii tommoisia asioita.. ei nekään niin tyhmiä ole. tosin ei mun mies tätä kommentiaan kaverilleen sanonut suoraan, vaan mulle.

Kuumimmat

Yhteistyössä