Salainen numero

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RiikkaTee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

RiikkaTee

Vieras
Te keillä on salainen puh. numero. Kuinka suurelle joukolle ilmoitatte numeronne? Entä laitatteko sen virallisiin tai vähän epävirallisempiin papereihin? Tuntuu, että sitä kysytään vähän joka paikassa. Ilmoittatteko erikseen ihmisille,joille numeron annatte, että se on salainen?
Lehtimyyjät yms. ei varmaan sitä saa?

Tulipas monta kysymystä... :)

Meillä on kaikki numerot salaisia eikä ole hankala ollenkaan.Numeron olen antanut tavallaan vain niille jotka sitä tarvitsee.Mihinkään kilpailuihin ja sellaisiin ei sitä anneta kuitenkaan.Ja meillä on tuo puhelinmyynti kieltokin sekä osoite sun muut kiellot kanssa.Ja sen jolle annetaan numero niin tietää että meillä on salaiset numerot.

Mulla on aina ollu salainen numero ja ykskään lehtimyyjä ym kauppias ole soittanu! Ihan normaalisti olen tutuille antanu enkä ole erikseen maininnu että on salainen. En laita mihkään epävirallisiin paikkoihin mut virallisiin esim pankki,kela olen laittanu!

Utelee vielä vähän: :)
Eli tarvitseeko olla tuo puhelinmyyntikielto vai riittääkö salainen numero? Voiko puhelinmarkkinointifirmat saada salaisen numeron jostakin (jos ei ole itse mihinkään kuponkeihin sitä laittanut)?

Kiitos jo vastauksista. Täytyypä harkita. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on aina ollu salainen numero ja ykskään lehtimyyjä ym kauppias ole soittanu! Ihan normaalisti olen tutuille antanu enkä ole erikseen maininnu että on salainen. En laita mihkään epävirallisiin paikkoihin mut virallisiin esim pankki,kela olen laittanu!

Sinähän jo vastasitkin. Olin vähän hidas.

miulla kanssa on salainen numero ja mihinkään puhelinmyyntijuttuihin en oo ikinä numeroani antanu mutta silti sieltä on vaan soitettu! kun kyselin mistä numero on saatu niin if-vakuutusyhtiön asiakaskyselyn tehneeltä firmalta! :o :o :o :o :o

niin. ja viralliset tahot tietää tietenki miun numeron kuin myös läheiset ja kaverit. ja kaverini tietävät että on salainen, eivätkä jaa sitä eteenpäin ennenku ovat kysyneet miulta luvan. yleensä tekevät niin että ottavat numeron ylös kysyjältä ja antavat sen miulle ja mie saan päättää että soitanko vaiko en. ja näin teen myös mie kavereilleni vaikkei heillä olekaan numerot salaisia. en vaan pidä siittä että ilman toisen lupaa numeroita jaellaan niinku juottoloiden vessoissa.