"salainen" luottokortti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "salainen" luottokortti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"salainen" luottokortti

Vieras
Mitäs hittoa, miehelle tuli eurocardcold lasku ja siellä oli monen sadan edestä tapahtumia....kyllä avasin kirjeen koska meillä ei ole kyseistä luottokorttia ainakaan perhe käytössä. Mitä tästä nyt pitäisi ajatella? Ei tule mieleen muuta kun mies pettää. :( H*lvetti 4 lasta pienin on 2kk, vitutus on sanoin kuvaamaton monta vuotta naimisissakin kaiken piti olla hyvin, mies on hyvä isä lapsilleen, ei juo lainkaan, käy työssä jne...

...että on varmasti sun miehelle osoitettu, osoite oikein jne.

Mitä tapahtumia ne ovat ja miten ajoittuvat, siitähän on melko helppo päätellä mistä on kyse..?

jos miehesi pelaa,siis on peliriippuvainen.mun ex oli.ja teki just tuota.ja se alkoi ihan yhtäkkiä jonkun stressin seurauksena,ja siitähän tuli lisää stressiä ja ero sitten lopuksi...

Miehen nimi ja osoite on kuoressa, ja ennen kun joku ehtii syyttää postisalaisuuden rikkomisesta niin minä avaan kaikki meidän perhettä koskevat kirjeet näin ollaan sovittu miehen kanssa.
Tämän kuun alussa on taphtumia....

[QUOTE="vieras";24861297]Mitä mies on ostellut? Luottokortin käytössä ei sinällään ole mitään sen kummenpaa kuin käteisenkään käytössä, jos se on hallittua.[/QUOTE]

Tämähän se on ratkaiseva kysymys, että mitä kortilla on maksettu.

Mitäs hittoa, miehelle tuli eurocardcold lasku ja siellä oli monen sadan edestä tapahtumia....kyllä avasin kirjeen koska meillä ei ole kyseistä luottokorttia ainakaan perhe käytössä. Mitä tästä nyt pitäisi ajatella? Ei tule mieleen muuta kun mies pettää. H*lvetti 4 lasta pienin on 2kk, vitutus on sanoin kuvaamaton monta vuotta naimisissakin kaiken piti olla hyvin, mies on hyvä isä lapsilleen, ei juo lainkaan, käy työssä jne...

[QUOTE="aapee";24861284]Miehen nimi ja osoite on kuoressa, ja ennen kun joku ehtii syyttää postisalaisuuden rikkomisesta niin minä avaan kaikki meidän perhettä koskevat kirjeet näin ollaan sovittu miehen kanssa.
Tämän kuun alussa on taphtumia....[/QUOTE]Joku on nyt pahasti ristiriidassa noissa sanomisissa. Jos ei ollut perhettä koskeva kirje niin millä ilveellä koet oikeudeksesi avata sen jos ei ollut omalla nimelläsi?

Joku on nyt pahasti ristiriidassa noissa sanomisissa. Jos ei ollut perhettä koskeva kirje niin millä ilveellä koet oikeudeksesi avata sen jos ei ollut omalla nimelläsi?

Mä arvasin et tästä tehdään joku hiton numero, ollaan sovittu miehen kanssa että minä avaan postin oli ne sitten minun tai miehen nimellä, meidän parisuhteessa ei pitänyt olla salaisuuksia.
Meille ei ole ilmestynyt mitään uutta kotiin, miehellä ei pitänyt olla edes tollasta korttia se on nyt pointti, on hankkinut sen siis salaa, minä hoidan meidän perheen laskut.

mutta eikös tässä ole pointti nyt se,että pelkäät miehesi pettävän sua ja mikset voi kertoa meille uteliaille,että mitä sillä kortilla on sitten ostettu?vai etkö keksinyt vielä mitään tarpeeks shokeraavaa :popcorn:

[QUOTE="essi";24861525]Siis mikä ihmeen ristiriita? Jos nainen on saanut luvan avata kaikki kotiin saapuvat kirjeet (postin), niin miksei sitten olisi tuotakin avannut?[/QUOTE]Joskus ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa näiden kanssa. Mistä teitä oikein tulee?

No hitto...Kortilla on maksettu
Stokkalle jotain? Kaksi hotelli reissua, 8 ravintola laskua, sokos emotion? kultasepänliike jne... ja välillä on yritetty maksaa takaisin jotain koska laskussa näkyy vaan maksu xxx€...
ei olla oltu hotelissa tai syömässä, ei olla käyty stokkalla, en ole saanut koruja.

[QUOTE="aapee";24861512]Mä arvasin et tästä tehdään joku hiton numero, ollaan sovittu miehen kanssa että minä avaan postin oli ne sitten minun tai miehen nimellä, meidän parisuhteessa ei pitänyt olla salaisuuksia.
Meille ei ole ilmestynyt mitään uutta kotiin, miehellä ei pitänyt olla edes tollasta korttia se on nyt pointti, on hankkinut sen siis salaa, minä hoidan meidän perheen laskut.[/QUOTE]
Jos sinä hoidat perheen laskut, niin miehen olisi todella vaikea salata luottokorttia. Uskon, että tähän löytyy joku järkevä selitys. Esimerkiksi joissain työpaikoissa joutuu työn vuoksi ottamaan yksityisen luottokortin, koska työnantaja ei halua antaa työntekijöille oikeutta käyttää firman korttia. Luottokortilla tehdyt ostot laskutetaan tyonantajalta ostoksen teon jälkeen. Olisko tässä kyse tällaisesta?

[QUOTE="aapee";24861558]No hitto...Kortilla on maksettu
Stokkalle jotain? Kaksi hotelli reissua, 8 ravintola laskua, sokos emotion? kultasepänliike jne... ja välillä on yritetty maksaa takaisin jotain koska laskussa näkyy vaan maksu xxx€...
ei olla oltu hotelissa tai syömässä, ei olla käyty stokkalla, en ole saanut koruja.[/QUOTE]

Ihan selvää. Se on pettänyt sua. Ne on ollut sen naisen kanssa hotellissa, se on ostanut sille kenties jonkun korun, sokos emotionista jotain hajua. Syömässä ne on käynyt. Ihan selvää pässinlihaa :D

[QUOTE="aapee";24861558]No hitto...Kortilla on maksettu
ei olla oltu hotelissa tai syömässä, ei olla käyty stokkalla, en ole saanut koruja.[/QUOTE]
Muuten sopisi hyvin työpaikan kuluiksi, mutta kultasepänliike vähän epäilyttää...

Ei tuo vielä välttämättä kerro pettämisestä, riippuu aika paljon työn luonteesta. Minullakin on DC, josta vaimo ei taida tietää. Maksan tuolla kortilla kaikki työmatkoilla tapahtuvat kulut: hotellit, syömiset, juottamiset, vuokra-autot, bensat ynnä muut.