Salaattijuustokuutioiden purkissa oli se reunan sulkujuttu auki, onkohan nuo pilalla?

08.05.2012
772
0
16
Siis kun siinä on sellainen läppä reunassa mikä pitää repiä auki ennen kuin saa avattua kannen, niin se oli jo revitty auki. En tiedä että onko joku avannut tuon purkin kaupassa vai onko ollut noin tehtaalta asti. Jos joku on avannut kaupassa niin sitten ne kuutiot on kait pilalla kun säilyvät avattuna 3-4 päivää? Ne on kyllä vähän keltaisia pinnalta että en tiedä, yritin maistaa mutta eihän niissä maistu kuin suola, eli en osaa yhtään arvioida. Maistuuko ne pilaantuneina tosi pahalle, kukaan maistanut? Tympii kun piti leipoa pitkästä aikaa sämpylöitä ja se leipominen tyssäs nyt noihin yksiin tyhmiin kuutioihin. Ja ärsyttää kun mä törmään jatkuvasti noihin viallisiin pakkauksiin, vuosikaudet törmännyt.

hajusta kyllä pitäisi huomata, jos on pilalla. Normaalisti ei haise oikein miltään. Tietysti vähän sellaiselta fetamaiselta maidolta, mutta jos joku vahva haju sieltä lemahtaa niin pois vaan.

Jos ovat keltaisia pinnalta, niin vaikuttavat kyllä pilaantuneilta. Eihän niiden pitäisi olla edes pinnalla, vaan olla siellä nesteessä, kunnes otetaan pois. Kuivuvat toki, jos nestettä on otettu pois. Onko siis nestettä paljon? Pitäisi olla melkein piripintaan asti, niin että pakko kaataa aina osa pois, kun avaa purkin, ettei lattialle roiski koko ajan.

Itse ostin juuri Rainbow salaattijuustoa ja ei juusto ole kyllä keltaista vaan valkoista. En tiedä muiden merkeistä minkä väristä kuuluu olla. Itse olen käyttänyt kyllä fetaa ja salattijuustoa vielä senkin jälkeen mitä siinä suositellaan ja ihan hyvää ollut, tosin en ehkä jotain 10 päivää auki ollutta enää käyttäisi. Kyllä se suolaliemi kuitenkin toimii jonkun aikaa säilöntänä.

Niin ja tarkoitin sitä että jos sen sinetin rikkinäisyys tarkoittaa sitä että joku on avannut tuon purkin kaupassa, niin silloinhan se on avattu ja säilyy sen ajan jonka avattu tuote säilyy. Mutta en tiedä että onko joku avannut sen koko kannen vai onko se sinetti ollut muuten auki. Se ei haittais jos se ois ollut muuten vaan auki se sinetti ja kansi taas kiinni koko ajan

Yhteistyössä