SALAATIN KANS APUJA TARVISIN.. ja mielellään kiireesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihduttajakinolen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laihduttajakinolen

Vieras
Eli homman nimi on että lapsi on sairas. Kauppaan en pääse nyt ja ruokaa pitäs tehdä, itselle vain. (lapsi haluaa vaan jogurttia)
Salaatin voisin tehdä tosta broilerista. Mutta mietin, sopisiko säilykepersikka ja oliivit yhteen??
Toki muutakin salaattiin heittelisin, mutta noita pohdin yhteen kun nyt kuitenkin kaapin sisältö rajallinen on. LIsäksi laitan varmaan sipulia ja salaatteja yms.. jotain... mitähän lie.

Ehdotella saa ihan muutakin vaihtoehtoa broiskusalaattiin. Katotaan löytyiskö kaapista. Ainoa minkä olen päättäny että broilerisalaatti, jotta saan ton broilerin ja noi salaatit tuosta. Kaikki muu on auki.

No itse en välitä säilykehedelmistä muussa kuin hedelmäsalaatissa, eivätkä oliivit ja säilykepersikkakaan minusta oikein sovi yhteen. Laihduttajan näkökulmasta säilykepersikassa on myös runsaasti sokeria. Muuten broilerisalaatti on mainio ruoka. Katso vaan, mitä kaapista löytyy :)

No oiskos kellään sitten jotain ideaa ihan valmiiseen broilerisalaattiin, joka olis jo hyväksi havaittu. Ei tarvis alkaa arpomaan. =) Ja millasenkohan kastikkeen tuohon tekis? Jotain balsamicoa sun muuta löytyy kaapista.

Minä tekisin ihan "perussalaatin" (salaatti+kurkku+ananas), broileria ja salaattijuustoa, kastikkeena aivan parasta on sweet chili-kastike. Meillä mies lisää omaan annokseensa vielä paprikaa ja tomaattia.

Mä en ikinä mitään salaattireseptejä lue, sen kun heittelen sekaan perusaineksia (eri salaattilajikkeita, kurkkua, paprikaa, tomaattia, sipulia), juustoja, oliiveja, lihoja ja mitä nyt sattuu olemaan. Kastikkeita on käytä, laadukasta oliiviöljyä vain.

Broilerin kans maissia, sipulia, salaattia, ananasta, tomaattia..no ihan mitä vaan. Hyvä kastike tulee öljystä, etikasta ja vedestä, lisäksi vaan vähän suolaa ja pippuria.

teet perus salaatin, salaattia, tomaattia, kurkkua, se persikka sopii oikeen hyvin broilerin kans.. sitte keität kanamunan vielä kaveriksi ja joku kaupan tai ite tekemä kastike, kyllä on hyvää..

Yhteistyössä