Saksasta tai muualta turvaistuimia tilanneet!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maijamuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maijamuu

Vieras
Meillä uus turvaistuin hakusessa ja Saksasta kyseisen sais aika paljon halvemmalla, mutta mietin uskallanko tilata?

Tuote tulee varmasti perille (tai sit rahat takasin) mutta missä kunnossa? Pelottaa kun turvaistuinta on ostamassa, että jos pakettia paiskotaan matkalla?
Eihän sitä välttis mistään näe... Ja sitten jos istuin onkin saanu osumaa, joku kohta on heikentynyt ja sit mällätään auton kanssa... :/

mä tilasin mytoys.de istuimen ja kaikki meni niinkun pitää. olen tilannut myös muutama vuosi aikaisemmin, mutten muista firmaa. mennyt kuitenkin kaikki ok kummallakkin kertaa.

Milläs tavalla noi on sit kuletettu? ihan ktiovelle vai? Mua vaan pelottaa oikeesti et joku heittelee sitä ja sit en tiedä sitä :/ oon vähän neuroottinen kai...

Olen tilannut Saksasta turvaistuimia ja rattaita ja ikinä ei ole ollut mitään ongelmia. Postitus yleensä suoraan kotiovelle.
Itse olen tilannut näistä liikkeistä:
www.mytoys.de
www.pingpong-online.de
www.babyonlineshop.de

Miten on verojen laita? Ilmeisesti ei tarvii maksaa Saksan veroa 19%. Pitääkö maksaa Suomen 23%?

Tilasin vasta mytToys.de sivuilta istuimen ja hinta näkyy suoraan ostoskorissa toimituskuluineen. Toisesta EU-maasta jos ostat niin mitään tulleja ei tule lisäksi ja arvonlisävero maksetaan ostomaan alv-kannan mukaan kyseiseen maahan.

Tässä tapauksessa sain istuimen kotiovelle tuotuna 42 euroa alle halvimman suomen pyyntihinnan (missä ei ollut postikuluja mukana).

Paketti tuli viikon kuluttua tilauksesta hyväkuntoisena ja Itellan kotiin toimittamana.

Me ollaan tilattu.
Ei mitään moitittavaa, jätti paketti kannettiin kotiovelle.
Pahvissa ei ollu mitään pienintäkään jälkeä joten hienosti on tuotu!
Mä vaan hölmönä kattoin väärin ja istuinta ei saanukkaan meidän autoon runkoon kiinni.
turvavöillä oli vuoden kunnes ostettiin uus.
Eli meillä ois myynnissä hyvä istuin vuoden ollut käytössä ja siitä lähtien sisällä säilytetty.

http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&products_id=319
tällanen mutta eri väri.
Paras istuin mitä oon nähny! Varsinkin pitkillä matkoilla kun helppo säätää istuinta yhellä kädellä kolmeen eriin asentoon, lapsen on hyvä nukkua siinä.

Yhteistyössä