Saksan nuoriso haluaa Saksan saksalaisille ja ulkomaalaiset ulos Saksasta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aika huvittavaa, että samalla kuuntelevat italialaisen tekemää hittiä 😂

Italialaisia on muuttanut Saksaan työn perässä jo toisen maailmansodan päättymisestä lähtien. Nämä nykynuoret eivät taida tietääkään, miten monella nykysaksalaisella on juuret jossakin muualla.
 
vierailija
No ei ole.

Aika jännä, että teikäläiset kannattavat tuollaista ideologiaa, jonka tausta on synkkä, ja samaan aikaan Lähi-idän sodassa tuette Israelia. Vähän ristiriitaista kannattaa antisemitismiä ja sitten taas toisaalta sen kohteeksi joutuneita.
On se.

Mitä sä oikein sekoilet, mitä ideologiaa minä muka kannatan ja mistä sä revit tuon muka mun kannan Lähi-idän tilanteeseen?
 
vierailija
Aika huvittavaa, että samalla kuuntelevat italialaisen tekemää hittiä 😂

Italialaisia on muuttanut Saksaan työn perässä jo toisen maailmansodan päättymisestä lähtien. Nämä nykynuoret eivät taida tietääkään, miten monella nykysaksalaisella on juuret jossakin muualla.
Olin koukussa Yle Areenan Milanon naiset-tv-hömppäsarjaan. Agnetan mies lähti Länsi-Saksaan töihin ja ihastui siellä paikalliseen naiseen.
Seuraan jonkin verran Saksan tilannetta, sillä olin siellä kauan sitten aupairina. Torstain Hesarissa on Saksasta mielenkiintoinen kolumni.
Ei tavallinen taatelintallaaja jaksa eikä viitsi seurata joka maan tilannetta tiiviisti. Minun sukupolvi eli sodan jälkeisessä ankeudessa. Olen luonterltani valoisa persoona enkä pelkää mitään. Tuskin saksalaisetkaan.
Kansat sekoittuvat, ja se on vain hyvä asia geeniperimälle. Piilevät sairaudet eivät siten puhkea yhtä herkästi.
Jatkossa en enää kommentoi näihin jatkuviin Saksa-pumppauksiin.
 
vierailija
Silloin heidän pitäisi olla eu:sta ulkona ja muidenkin. Koska eu määrää kiintiöt. Ja lisäksi ei äänestää ja usko siihen. Vaan katso inhimillisempi vaihtoehto.
 

Yhteistyössä