SAKSAKSI osaako joku kääntää :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Ei tarvitse tietty mennä ihan sanasta sanaan, mut jotakuinkin et tulisi seuraavat asiat selviksi:

a.Suomi ei tosiaankaan ole mikään napajää kesällä vaan täällä on tosi kuumaa
b.Siitä johtuen on saanut olla pikkusissa vaatteissa pihalla
c.Ja miehetkin kyllä on sen huomannut esimerkiksi just vislaamalla :)
e. Onneksi on hyvä kroppa et kehtaa olla nyt ulkona kesäaikaan
f.Että sitten kun se on tulossa Suomeen, niin toivottavasti ei pety jos olen onnellisessa parisuhteessa :xmas:

Elikkäs ei nyt ihan justiin kait noin voi kääntää, mut sillein kuitenkin että välittyisi kuva että mullakin on vientiä. Olisi hyvä saada se pikkuisen kateelliseksi. Ehkä herättää siinä alkusonnin voimaa tms. :D Se ei ole vastannut pitkään aikaan mulle, joten tämä voisi nyt olla sellainen viimeinen varoitus siitä, et en mäkään nyt aina ole saatavila! Toiset naiset varmasti ymmärtää, mitä ajan takaa...

Viimeksi muokattu:
mullon hapankaalia nahkahousuissani, nimeni on K B ja tulin tänne aikakuulallani, ja koipeeni sattuu.

rrrkele mä viitti toisten kutuhuoliin kääntäjäksi ruveta. Kait helpottais jahtia, jos olis joku yhteinen kielikin?

Alkuperäinen kirjoittaja tässä sulle käännös;23987740:
mullon hapankaalia nahkahousuissani, nimeni on K B ja tulin tänne aikakuulallani, ja koipeeni sattuu.

rrrkele mä viitti toisten kutuhuoliin kääntäjäksi ruveta. Kait helpottais jahtia, jos olis joku yhteinen kielikin?

jees vähällä oli, etten laittanut tota. Mut sit mun silmiin hyppäsi toi wursti joka on makkaraan liittyvä sana ja tajusin, et jokin on nyt pielessä.

Saattaa olla vähän vaikeeta tuo suhteen luominen jos yhteistä kieltä ei ole ;) Vai meinasitko "keskustelun" lomassa aina heittää lauseen plussalle ja pyytää kääntämään :D

Saattaa olla vähän vaikeeta tuo suhteen luominen jos yhteistä kieltä ei ole ;) Vai meinasitko "keskustelun" lomassa aina heittää lauseen plussalle ja pyytää kääntämään :D

No täs ei ole tarkoitus enää sitä suhdetta luoda :) Tehdä siitä vain mustasukkanen :) Sitä paitsi ei puhe ole ainoa kieli ihmisten välillä. Voi piirtää ja käyttää elekieltä jne. + sanakirjat auttaa :) Mut niitten avulla ei voi kirjoittaa lausetta.

[QUOTE="...";23988693]Kyl se varmaan enkkua ymmärtää :) mut kokeileppa ruotsia..ruotsin ja saksankielillä on paljon samankaltaisuuksia..se voi ainakin ymmärtää jonkun sanasen :)[/QUOTE]

Heh mä mietin, et opetetaanks Saksassa lapsille enkkua??

I try to say it in English :D Don´t laugh me now :D

It is very hot(Warm?) wheater(Sää?) now in Finland. I don´t need any speciall clothes (vaatteet?) when I go out. And I think, that many many many men have noticed it. They look at me when I walk on the street. And some men say: ´You look out fantastic! You have so great body!" I think, that yes but I have boyfriend in Germany. I have thought that what he thinks when other men are stairing (EI VAAN MIKÄ ON TUIJOTTA ENKUKS??) me?
Do you understand that when you will come to Finland so it could be so that I am in happy (onnelliesessa?) relationship with some handsome Finnish guy. I hope that it is not suprise for you.
Anyway I have missed our time in our own Paradise Place ;) You know what I mean.

Kiitoksen tästä ommaan kaverilleni joka auttoi! :)

No riippuu varmaan minkäikäistä oot havittelemassa, mutta kyllä Saksassa alle 4-kymppiset puhuu melkein kaikki englantia. Sulle sitä vastoin suosittelisin kielikurssia tai sitten opettele käyttään googletranslate sellasten kieltä kesken, joita osaa edes auttavasti. Ei millään pahalla.

*typo

Yhteistyössä