R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ruokareseptiongelma:1/2 gestrichener TL gemahlener Ingwer
Mitä tämä on?
Alkuperäinen kirjoittaja Entäs tämä?:mindestens 6 Essöffeln von der Milch
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Luulen, että tajusin. Siis valmis jauhe sekoitetaan inkiväärin ja sokerin kanssa, ja vähitellen laitetaan vähintään kuusi ruokalusikallista maitoa. Loput maidot kiehautetaan, jonka jälkeen tuo seos laitetaan kiehuvankuumaan maitoon. Sitten vielä minuuten verran kiehautetaan, ja sitten jääkaappiiin neljäksi tunniksi. Taidan kokeilla. Sanokaa, jos olen ihan väärässä.
Ja kiitos sulle äiti 40plusplus
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Luulen, että tajusin. Siis valmis jauhe sekoitetaan inkiväärin ja sokerin kanssa, ja vähitellen laitetaan vähintään kuusi ruokalusikallista maitoa. Loput maidot kiehautetaan, jonka jälkeen tuo seos laitetaan kiehuvankuumaan maitoon. Sitten vielä minuuten verran kiehautetaan, ja sitten jääkaappiiin neljäksi tunniksi. Taidan kokeilla. Sanokaa, jos olen ihan väärässä.
Ja kiitos sulle äiti 40plusplus
tuossa välissä oliko se niin että vedellä jäähdytettyyn vanukasvuokaan (eli siis kylmään vuokaan kuitenkin)
Kerro tuliko hyvää =)