Saitko seksiä hääyönäsi ?

  • Viestiketjun aloittaja naimaton
  • Ensimmäinen viesti
ail
Me valvottiin koko hääyö.Ensin ootettiin juhlaporukan kanssa taksia yli 2 tuntia ja sitten olikin jo niin upea auringon nousu että en mie saanu unta vaan kokoilin aurinkokelloa.Meiän sängyssä makoili sitäpaitsi kaaso kahden lapsensa kanssa joten ei sinne asiaa.Koko talo oli täynnä sammuneita vieraita+ lapsenvahdit joten mie vietin hääyön keittiössä lahjoja tutkaillen ja mies nukkui sohvalla pari tuntia kunnes ekat lapsivieraat heräs.
 
No ei käynyt edes mielessä sen pvän jälkeen:) Kuuden yhteisen vuoden ja yhden lapsen päätteeksi mentiin naimisiin, yövyttiin hääpaikan hääsviitissä maatilamajoituksessa. Ensin simahti esikoisemme 23:00 aikaan (vasta!), sitten minä 03 aikaan, mies tuli petiin vasta neljältä:) Oli ihanat häät, ja mahdollisuus seurustella kaikkien ystävien kanssa boolimaljan äärellä, eli se romanttisuudesta. On kyllä maistunut seksi sen jälkeenkin, eli ehkä ei kannata niin kauheita etukäteisodotuksia tuon asian suhteen rakennella. Melko Uuvuttava Päivä kaikenkaikkiaan! :heart:
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Kyllä minä vain sain :) ja oikein mieletöntä sellaista...

Meillä oli vielä saunallinen ja kylpyammeellinen sviitti joten saunottiin silloin yöllä vielä ja aamulla otettiin vaahtokylpy <3 ihanaa oli!
näin meilläkin. =)
 
Mami
Alkuperäinen kirjoittaja naimaton:
Alkuperäinen kirjoittaja Mami:
No kaikkea sitä suunniteltiin, mutta niin jäi seksi väliin. Eipä ollut alkoholia häissä, mutta nuorimmaiselle nousi kuume jo aamulla, kolme alkoi oksentaa kirkon jälkeen ja me sit yöllä perään. Meillä on kuusi lapsinen uusioperhe ja sairastuimme kaikki mahatautiin sen vuorokauden aikana. Loput lapset alkoivat oksennella pitkin iltaa ja viimeinen seuraavana aamuna. Oli kyllä ikimuistoinen hääyö. Olimme kotona ja kotirannassa meidät vihittiinkin. Onneksi näin, muuten olisi ollut ihan mahdoton rumba. Vieraita oli ja jostain syystä he lähtivät suht pian vihkimisen jälkeen, mitenkähän näin sattui käymään, heh. Kakkua ja ruokaa sit oli pakastimet täynnä pitkän aikaa. Mut häiden jälkeen parannuttua sit nautittiin toisistamme siitäkin edestä ja perheemme seitsemäs lapsi syntyy pika puoliin.
Ja ainakin muistatte hääyönne ikuisesti ! ;)
No eipä tuota kyllä voi unohtaa :)

 
minna
Sain, oli kummankin ekakerta pitihän sitä kokeilla useamman kerran sitten. Tiedän ettei joku usko tuota neitsyys juttua, mutta sellaisia ihmisiäkin vielä löytyy jotka säästävät hääyöhön.
 
vieras
Yritettiin kyllä mutta koska oli molemmille eka kerta ja minä ehkä jännitin liikaa, ei onnistunu vielä hääyönä. Joillekin olisi ehkä ollut katastrofi, mutta me nautittiin toisistamme ja harjoiteltiin, kyllä se sitten jo muutaman päivän päästä sujui =)
 
Toinen vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yritettiin kyllä mutta koska oli molemmille eka kerta ja minä ehkä jännitin liikaa, ei onnistunu vielä hääyönä. Joillekin olisi ehkä ollut katastrofi, mutta me nautittiin toisistamme ja harjoiteltiin, kyllä se sitten jo muutaman päivän päästä sujui =)
Näin myös meillä! :)
 
turilas
Juu sain :) Parikin kertaa ;) Meillä oli pienet häät perheen ja parhaiden ystävien kesken. Innokkaimmat jäivät vielä juhlimaan meille ja me miehen kanssa häivyttiin hotelliin.
 
nti
Meillä se jää nähtäväksi mutta olen luultavasti viisaampi 23 päivän päästä. Miehen kavereita tulossa yöksi ja se voiolla että ollaa molemmat niin humalassa että nukkumaan samantien.
 
En oo ollut kertaakaan naimisissa mutta jos ukko ois hääyönä kännipäissään(tai muulloinkaan :whistle: ) niin eropaperit lähtis vetämään seuraavana päivänä :kieh: Minä en juoppoa rupeis hyysäämään :x
 
en muista mutta syynä muistamattomuuteen tai mahdolliseen seksittömyyteen ei ollut juopumustila! oltiin vietetty öitä, päiviä ja viikkojakin yhdessä ennen tuota hääpäivää ja -yötä ja ei siinä sen kummempaa ollut kuin se avioliittoon vihkiminen ja siitä voisinkin vastata kysymyksiin koska siitä muistan ja häälounaastamme
 

Yhteistyössä