Saitko perhehuoneen synnyttäessä jos toivoit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "MineaHKI"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"MineaHKI"

Vieras
Oon synnyttämässä piakkoin kättärillä ja perhehuone olis enemmän kun toivottu.
Viime synnytyksen jälkeen sellanen saatiin, mut kuinka usein käy niin että sitä ei saa? Onko se ns.harvinaisempaa että on vapaana ja viimeksi oli tosi iso tuuri vaan?

Jorvissa ensisynnyttäjänä meinas jäädä saamatta kun oli niin tunkua, mutta viime hetkellä sitten saatiinkin :) Mutta tosiaan, tuurista kiinni ja ensisynnyttäjät aina etusijalla.

Okei.. eli aika tuuria sitten et sellasen sais.. :) nooo.. mites jos esim. perhehuonetta ei saa synnytyksen jälkeen, mutta toivois päästä siirtymään sellaseen vaikka sit seuraavana päivänä nii onnistuukohan sellanen.. No eihän sille mitään mahda jos sitä ei saa ja hyvä jos kaikki menee muuten hyvin että pikkujuttu se loppujenlopuksi..

Ekalla toivottiin ja saatiin, tokalla ei ees toivottu kun ei ois saatu kuitenkaan - ensisynnyttäjät menee ohi :) Oon kyllä muutenkin pyrkinyt lähtemään sairaalasta heti kun mahdollista, eli kyllä se 1-2 vrk nyt menee vaikka käytävällä, jos niikseen tulee.

Okei.. eli aika tuuria sitten et sellasen sais.. :) nooo.. mites jos esim. perhehuonetta ei saa synnytyksen jälkeen, mutta toivois päästä siirtymään sellaseen vaikka sit seuraavana päivänä nii onnistuukohan sellanen.. No eihän sille mitään mahda jos sitä ei saa ja hyvä jos kaikki menee muuten hyvin että pikkujuttu se loppujenlopuksi..

No eihän sinne sairaalaan jäädä asumaan eikös kotiinkin pääse jo yhden yön jälkeen ?

Tai ei edes toivottu perhehuonetta, mutta sektiohaava tulehtui pahasti ja viikon olemisen jälkeen sieltä kysyttiin halutaanko perhehuone ja sellasessa majailtiin 3 viikkoa koko perhe, siis mä, mies ja vastasyntynyt esikoisemme. Ja mikä parasta lasku tuli vain mun osuudesta tai siis se omavastuu, mies oleili ilmaiseksi. Äitini epäili että tämä siksi kun tulehdus oli sairaalan vika ja hoidossa/tutkimuksissa tehtiin virhe niin halusivat hyvitellä että ei valitella ylemmille tahoille. Äiti kannusti kaikesta huolimatta valittaa, mutta ei jaksettu kun oltiin niin onnellisia kotiin pääsystä :)

ei saatu mekään kun oli varattu, mut mies sai nukkua mun huoneessa lattialla koko sen 3 yötä kun ei ollu huonekavereita :) se on niin tuurista kiinni et paljonko on synnyttäjiä ja onko huone jo varattu..

[QUOTE="mä";26236663]No eihän sinne sairaalaan jäädä asumaan eikös kotiinkin pääse jo yhden yön jälkeen ?[/QUOTE]

Ei aina pääse noin nopeasti kotiin. Joku voi joutua olemaan pidempäänkin sairaalassa.

[QUOTE="mä";26236663]No eihän sinne sairaalaan jäädä asumaan eikös kotiinkin pääse jo yhden yön jälkeen ?[/QUOTE]

Me oltiin sairaalassa 5 vrk synnytyksen jälkeen. Kaikki synnytykset eivät ole samanlaisia.

Me toivottiin perhehuonetta, mutta ne olivat täynnä. Olin kahden hengen huoneessa, kunnes kämppis lähti pois seuraavana päivänä. Sitten saatiin miehen kanssa tehdä siitä huoneesta perhehuone, kun ei ollut osastolla tungosta. =)

Yhteistyössä