Saiskos vähän hinnoitteluapua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HippuTAR

Vieras
Mulla on kirpparipöytä varattuna ja nyt pitäis lätkiä kamoihin hintoja.

Aventin mikrosteriloija ja 6 isoa tuttipulloa? Paljoko hintaa, pakettina vai pullot erikseen ja ostaisko noita pulloja kukaan?

Pleikka 2 ja muutama peli?

Muutama kerta käytetty tehosekoitin, makso uutena muistaakseni 49E?

Cam q-box leikkikehä, hyväkuntoinen, makso uutena jotain vähän vajaa 250E?

Aventin mikrosteriloija ja 6 isoa tuttipulloa? 10e

Pleikka 2 ja muutama peli? 30e

Muutama kerta käytetty tehosekoitin, makso uutena muistaakseni 49E? 10e

Cam q-box leikkikehä, hyväkuntoinen, makso uutena jotain vähän vajaa 250E? 30-50e

En mää tierä...

No niin, olisin pannu enemmän hintaa noille. Nyt ku sit tarkemmin mietin niin en taitais ittekkään maksaa ton enempää.
Paitsi tota leikkikehää en noin halvalla myy, mieluummin sitte säästän mahdollisia lastenlapsia varten. Sitä en tosin kirpparilleviekään vaan ajattelin panna johonki nettikirpparille.

Entäs sitte Big L nahkajakku? Suht hyväkuntoinen mutta ei uudenveroinen...

Meillä on aina pointtina ollut saada tavara omista nurkista pois ja kiertään ja ollaan ihan pilkkahintaan laitettu tavarat.
Aikalailla samoja hintoja mäkin laittaisin kun toi aikasempi vieras on ehdottanut.

[QUOTE="vieras";27363243]Meillä on aina pointtina ollut saada tavara omista nurkista pois ja kiertään ja ollaan ihan pilkkahintaan laitettu tavarat.
Aikalailla samoja hintoja mäkin laittaisin kun toi aikasempi vieras on ehdottanut.[/QUOTE]

Joo mäki haluan noi kamat pois mutta ihan oikeesti myös tarviin rahaa. Joten pitäis onnistua laittaan hinnat niin että kamat menee mutta ei liian halvalla.

Minä laittasin vähän enemmän kuin mitä vierailija edellä oli hinnoitellut. Yleensä laitan tavarasta riippuen 2-5e lisää mitä itse maksaisin. Kannattaa kokeilla isommalla ja pienentää hintaa jos ei mene kaupaksi ;)

Mulla on kirpparipöytä varattuna ja nyt pitäis lätkiä kamoihin hintoja.

Aventin mikrosteriloija ja 6 isoa tuttipulloa? Paljoko hintaa, pakettina vai pullot erikseen ja ostaisko noita pulloja kukaan?

Pleikka 2 ja muutama peli?

Muutama kerta käytetty tehosekoitin, makso uutena muistaakseni 49E?

Cam q-box leikkikehä, hyväkuntoinen, makso uutena jotain vähän vajaa 250E?

0.10 senttiä. Ne ei mee kaupaks. Pleikka 2 40 euroo peleineen. siihen ei saa uusia pelejä? joten antiikkia. 12 euroo tehosekotin uutena miten paljon maksaa tarkista(hinnat muuttuu). tarkista nykyset hinnat mitä vois saada uutena. Ja puolita.

Teen aina huuto-netissä samoin, kuin edellä jo mainittiinkin, eli koitan ensin myydä omasta mielestäni vähän ylihintaan ja jos ei ala menemään kaupaksi lasken hintaa.
Itse aloittaisin tuttipullojutut pakettina 15e
Pleikka 2 ei mitään tietoa...
Tehosekoitin 30e.
Leikkikehä 100e tai enemmän, koska harmittaisi luopua siitä ainakaan halvemmalla, ja jos ei mene niin lapsenlapsille kiva :)

Teen aina huuto-netissä samoin, kuin edellä jo mainittiinkin, eli koitan ensin myydä omasta mielestäni vähän ylihintaan ja jos ei ala menemään kaupaksi lasken hintaa.
Itse aloittaisin tuttipullojutut pakettina 15e
Pleikka 2 ei mitään tietoa...
Tehosekoitin 30e.
Leikkikehä 100e tai enemmän, koska harmittaisi luopua siitä ainakaan halvemmalla, ja jos ei mene niin lapsenlapsille kiva :)

Joo, toi leikkikehä on niin hyväkuntoinen että ton satasen ajattelin pyytää, jos ei mee sillä niin säästelen sitte.

Kyllä on taas vaikeeta. Vaatteet ja lelut on suht helppo hinnotella mutta kaikkimuu tuottaa päänvaivaa...

Tuttipullot ei kirppareilla kyllä oikein myy, 10€ se steriloija
Pleikka 2 on jo historiaa, 20€ max
Tehosekoitin, 10€ (se on kuitenkin käytetty)
Leikkikehä ei tietoa, huutiksesta kannattaa kattoa

Yhteistyössä