Saiskos täältä neuvoa/mielipidettä? **sauvalenkkiasiaa :) **

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mä luulen että taidanpa elätellä turhia toiveita, mutta siis menisitkö SINÄ mun sijassa sauvalenkille? Olen ollut lauantaista asti vähän kipeänä ja eilen oli lämpöä. Tai siis kuumetta mulle kun mulla on normaalisti tosi alhainen ruumiinlämpö. Eilen oli siis 37,3. Lisäksi kurkku on ollut karheana, lihakset särkeneet ja olo ollut kaikin puolin tukala.

No nyt ei oo lämpöä, 36,8 äsken mittasin. Olokin on parempi, mutta kurkku on vieläkin outo ja vähän yskittää.

Mieli tekis kuitenkin kamalasti mennä tekemään sauvalenkki. Kuljen yleensä sykkeet korkealla ja hiki lentäen. Mutta siis uskallanko nyt mennä vai pitäiskö odottaa huomiseen ehkä?

Mun mielestä kannattaa odottaa huomiseen. Onhan lapsillakin sääntö, yksi kuumeton päivä lepäilyä ennen esim. hoitoon menoa. Siis sama sääntö pätee mun mielestä aikuisiinkin.

Voi itku :(. Vaikka kyllä mä niin itsekin mietin. On vaan jo NIIN monta päivää viime lenkistä, torstaina ollut viimeksi :(.

Jos vaikka jotain pienimuotoista lihasjumppaa tekis, vaikka vatsarutistuksia tai jotain?

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Voi itku :(. Vaikka kyllä mä niin itsekin mietin. On vaan jo NIIN monta päivää viime lenkistä, torstaina ollut viimeksi :(.

Jos vaikka jotain pienimuotoista lihasjumppaa tekis, vaikka vatsarutistuksia tai jotain?

Mikset voi vain levätä? Terveenä voit sitten rehkiä vaikka joka päivä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:

Mikset voi vain levätä? Terveenä voit sitten rehkiä vaikka joka päivä.

En mä osaa levätä, oikeesti :( . Aina ollut sama ongelma ja siksi kait usein sairastelut on päätynyt kierteeksi kun en ole malttanut levätä itseäni kuntoon.

Nytkin olen koko tämän ajan touhunnut hullun lailla, tehnyt pari leivontatilausta (eikä mitään ihan pieniä), pessyt urakalla pyykkiä, tehnyt kunnon siivouksen tänne kämppään ja... no siis touhunnut ihan koko ajan jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
mun isä lähti tuollaisessa kunnossa lenkille. sai sydänlihas tulehduksen. vuoden kesti että oli parantunut.

Joo, mäkin olen kuullut näitä kauhutarinoita. Enkä siis tarkoita ettenkö uskoisi mitä sä sanot, aivan hirvittävää varmaan :(.

Mulla on vaan nyt NIIN levoton fiilis, mutta pakko se on vaan koittaa hillitä itsensä.

Yhteistyössä