Saiskos keittiökuvia?kiitos

Pastori
Alkuperäinen kirjoittaja Nellu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:
Mä haluisin semmoisen keittiön, misson punaiset kaapit, krominen työtaso ja mustavalkoruudullinen lattia diner-henkeen :D
En tykkää yhtään noista nykyajan keittiöistä.
Meillä kodarissa kiiltävän punaiset kaapit! Eka vähän epäilin laittaa punaisia, mutta nyt en kyllä vaihtais niit pois. Kivasti piristää,.En kyllä keittiöön ois tohtinu laittaa, vaikka ois kyllä voinut olla ihan kivatkin :)
Vitsi mä näin niin hienon kylpyhuoneen jonka suihkuseinä oli niin kirkkaan pinkki, että siitä ei voinut vaan olla tykkäämättä! Muutoin harmaa laatoitus.. Vitsi se oli hieno :heart:
 
Nellu
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Alkuperäinen kirjoittaja Nellu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:
Mä haluisin semmoisen keittiön, misson punaiset kaapit, krominen työtaso ja mustavalkoruudullinen lattia diner-henkeen :D
En tykkää yhtään noista nykyajan keittiöistä.
Meillä kodarissa kiiltävän punaiset kaapit! Eka vähän epäilin laittaa punaisia, mutta nyt en kyllä vaihtais niit pois. Kivasti piristää,.En kyllä keittiöön ois tohtinu laittaa, vaikka ois kyllä voinut olla ihan kivatkin :)
Vitsi mä näin niin hienon kylpyhuoneen jonka suihkuseinä oli niin kirkkaan pinkki, että siitä ei voinut vaan olla tykkäämättä! Muutoin harmaa laatoitus.. Vitsi se oli hieno :heart:
Kuulostaa hyvälle! :D
Ei kyl tarvi olla isoja yksityiskohtia niin nekin piristää kummasti ilmettä.
 
VM 2001
Alkuperäinen kirjoittaja hopeapaju:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Oisko kellään retrokeittiötä, aidossa 70-luvun asussa :)? Täällä yks joka haluaa oranssit tapetit ja siniset kaapit!!
No ei ihan, mutta jotain sinnepäin tuosta kyökistä syntyy :D Kunhan vaan saan joskus valmiiksi. Just sain maalattua keittiötikkaat kirkkaan oransseiksi.
Meillä on pari vuosikymmentä vanhemmassa asussa, turkoosit puukaapit :D
Et millään tahtois kuvaa laittaa :flower: :flower:
Meillä on kanssa siniset kaapinovet (puun syy kuultaa läpi) ja vaalean oranssit seinät, beesi laatoitus. Mut mut mut... ei se ole kasaria. Vitsi, mulla ei ole jakaa kuvia siitä, mutta jos tähän saisin jotain muuta linkkiä..

http://php.parmakeittiot.com/hintapeli.html

Jep, tuohon tyyliin, ovi vain on se sininen ja huuva on kapeampi ylhäältä. Seinän väri vaalea oranssi ja lattia on tammiparketin näköinen muovimatto.
 
Alkuperäinen kirjoittaja VM 2001:
Meillä on kanssa siniset kaapinovet (puun syy kuultaa läpi) ja vaalean oranssit seinät, beesi laatoitus. Mut mut mut... ei se ole kasaria. Vitsi, mulla ei ole jakaa kuvia siitä, mutta jos tähän saisin jotain muuta linkkiä..

http://php.parmakeittiot.com/hintapeli.html

Jep, tuohon tyyliin, ovi vain on se sininen ja huuva on kapeampi ylhäältä. Seinän väri vaalea oranssi ja lattia on tammiparketin näköinen muovimatto.
Aikas kivan näköinen! :) Me ollaan kans mietitty että joku sinisen sävy olis ihan kiva, tai sitten vihreä. Tosin aika vaaleana kyllä. Halutaan sellainen talon tunnelmaan sopiva keittiö, yks vaihtoehto on tietty että tekis itse...

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Käärmeenkantaja:
Ihan tuore kuva
http://www.aijaa.com/v.php?i=2742538.jpg
IHANAT tuolit! Onko uudet vai vanhat? Jos uudet niin mistä ostettu?

ruokailuryhmä on ostettu 2kk sitten Maskusta
Eli on Sampo ryhmä http://www.masku.com/tuote.html?tid=MYY00913
siellä on myynnissä myös 90x180cm pöydällä ja tuo isompi
 
vieras

nappasin uuen kuvan nykysistä verhoista :D [/quote]

Heissan!
Mistä toi matto on joka on pöydän alla? Onko se semmosta "TOSI KESTÄVÄÄ" materiaalia... Itse tarvitsin jonku maton pöydän alle joka on helppo pitää siistinä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
nappasin uuen kuvan nykysistä verhoista :D
Heissan!
Mistä toi matto on joka on pöydän alla? Onko se semmosta "TOSI KESTÄVÄÄ" materiaalia... Itse tarvitsin jonku maton pöydän alle joka on helppo pitää siistinä :) [/quote]

Kait se on tosi kestävää, se on muistaakseni HobbyHallista, ostin sen kun joku täällä palstalla kehui kovasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja blokus:

lamppu on vielä väärässä kohdassa. siirretään keskelle pöytää.

verhot ja verho tanko odottaa vielä laittoa kun olemme vajaa 3vk sitten muuttaneet...:)
Verhoiksi tulee marimekon mustaa isoa unikkoa kappa...
NAKYYKÖ NUISTA TUO KAAPIEN OVEN VÄRI? SE ON MOCCA.WENGE NUO NÄKYVÄT SIVUSTAT JA HARMAATA TASOT JA VÄLITILA--EI LAATTAA--

 
Vielä on kesken ja sotkuistakin, mutta eiköhän tuosta kumminki nää. Valolistat tulee vielä. Jalkalistat vaihtaa väriä. Pienen pöydän tilalle tulee pirttikalusto jolla pituutta tieten 230cm, sävytetään työtasojen/kaapistojen runkojen kanssa sopivaksi. Roinan määrä pöydiltä vähenee kunhan keksitään niille paikkoja. Ja tuo nojatuoli ei kuulu keittiöön ollenkaan. :D





 
Alkuperäinen kirjoittaja jumpe:
täällä on kyllä niin upeita keittiöitä, mut yksi asia hämää, onko kaikilla noin siistiä aina, näyttää siltä kuin kukaan ei asuisi siellä
MEILLÄ ASUU VAIN 9 HENKEÄ JOTEN TOTTAKAI ON NUIN SIISTIÄ KUN KUVISSAKIN...:) JA ILOHAN UUTTA KOTIA ON PUUNATAKIN;)

 

Yhteistyössä