Saiskohan sen salasanan

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Kiitos :flower: Entä jos tahtoo auttaa niin rakkaanko itseni sinne vaan sisään vai kuinka?

Kiva muuten nähdä sinuakin =)
Jos haluat osallistua toimintaan, käy jättämässä jäsenhakemus. Joku meistä viidestä sitten hyväksyy sen ja siitä tulee sulle tieto yynä. Mä muuten painelen ihan just telkkarin ääreen, joten hyväksyn hakemuksia vasta tunnin päästä.

Kiva nähdä sinuakin :hug:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Kiitos :flower: Entä jos tahtoo auttaa niin rakkaanko itseni sinne vaan sisään vai kuinka?

Kiva muuten nähdä sinuakin =)
Jos haluat osallistua toimintaan, käy jättämässä jäsenhakemus. Joku meistä viidestä sitten hyväksyy sen ja siitä tulee sulle tieto yynä. Mä muuten painelen ihan just telkkarin ääreen, joten hyväksyn hakemuksia vasta tunnin päästä.

Kiva nähdä sinuakin :hug:
Ok. En nyt jaksa enää tutustua kerhoon, mutta piakkoin! =) Nyt täytyy mennä jo nukkumaan että jaksaa aamulla töihin. Nähdään!
:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:
Miullekin se salasana, kiitos! Täällä on kaapit pullollaan tavaraa, joita en saa minnekkään menemään!

Ja mukava nähdä sinua Meduusa! :hug: :D
Kuin myös :hug: välillä olen bongannut sinut täällä mutta harvemmin kirjoittelen kun yritän siivoilla täällä :D ....mutta mutta, meidän pitäisi kekata jokin uusi kiva paikka, eikö??? Täytyy oikeesti miettiä, en ole nyt käynyt kurkkimassa onko tullut vastauksia ehdotuksiin, mutta täytyypä kurkkia vaikka vk:n loppuna. Nyt nukkumaan, öitä :wave:
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja välitetään toisistamme:
Kerhoon liittyvät kysymykset tälle nikille yynä :wave: :wave: :wave:
Ja tuo on siis kerhon ylläpitäjien käyttämä nikki. Koitan vastata vielä tänä yönä mun yy-lootaani tulleisiin kysymyksiin, mutta jatkossa siis kysymykset nikille välitetään toisistamme, jotta ei henkilökohtaiset y-laatikkomme ole jatkuvasti täynnä

 

Yhteistyössä