Saiskohan jostain selville kuka mulle yrittää soittaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuka kumma...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuka kumma...

Vieras
Goohgle ei auta ja tiedustelusta ei löydy. Muutaman kuukauden ajan tullu puheluita joihin en oo koskaan vastannu koska numerotiedustelu ei numeroita tunne. Tänäänkin oli tullu puhelu numerosta +358925169073. Vastaavista numeroista on tullu useesti. Niissä alku on sama mut 5 viimestä numeroo vaihtelee. Sit joskus tuli tälläsestä kun +358167150311.

Oon jo harkinnu numeron vaihtoo et jos sillä pääsis noista eroon...

[QUOTE="vierastus";22165613]Oisko numeronvaihtoa helpompaa joskus vastata ja sanoa ettei soittaisi enää?![/QUOTE]

Peesi :) Älytöntä vinkua ettei tiedä, jos ei ota itse selvää. Mistä tiedät ettei ne yritä sulle veikkauksesta soittaa et oot voittanu jokerista miljoonan ja pitäs ilmotella tilinumeroo.

Mulla on idea jolla saat selville kuka soittaa. Teet näin:
Kun seuraavan kerran puhelin soi ja tuosta numerosta soitetaan niin vastaat siihen ja kysyt "kuka siellä?" voit jopa saada vastauksen.
Ei tarvitse kiittää avustani ;)

[QUOTE="joo";22165631]Peesi :) Älytöntä vinkua ettei tiedä, jos ei ota itse selvää. Mistä tiedät ettei ne yritä sulle veikkauksesta soittaa et oot voittanu jokerista miljoonan ja pitäs ilmotella tilinumeroo.[/QUOTE]

No sellasta ei tarvi tehdä misään tapauksessa jos veikkauksen pelejä pelaa :)

[QUOTE="vierastus";22165613]Oisko numeronvaihtoa helpompaa joskus vastata ja sanoa ettei soittaisi enää?![/QUOTE]

Mut kato jos on VAHVA periaate, ettei vastaa tuntemattomaan numeroon!

[QUOTE="vieras";22165681]Mut kato jos on VAHVA periaate, ettei vastaa tuntemattomaan numeroon![/QUOTE]

En tajua tätä. Kaveritkin vaihtavat välillä numeroa ja esim. työnantajat soittavat "vieraista" numeroista.

Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;22165719:
tee niin ett laitat oman numeron tuntemattomalle ja soitat takasin niihin numeroihin,kuulet millä nimellä vastaavat ja sitten suljet vaikka sen luurin..

ja sitten tulee 100e maksu :) kun ulkomaille menee. eikä myyntifirmat edes vastaa.

[QUOTE="suski";22165737]Sodankylän toimiston numero on 016-715 0300 ja toi jälkimmäinen on joku alanumero. Mulle on soitellut 0303-päätteinen.[/QUOTE]

Ahaa, okei. Jännä et ei tiedustelusta löydy. Aikasemmin on aina löytyny.

[QUOTE="suski";22165751]Ei vastaamisesta tule Suomessa laskua vaan siitä, että soittaa takaisin.[/QUOTE]

Mutta kun musta toi on vähän pitkä ollakseen Suomen numero. Tarkotan siis et alku 09 ja sen jälkeen liian paljon numeroita. Ettei vaan olis joku huijari...

[QUOTE="vieras";22165681]Mut kato jos on VAHVA periaate, ettei vastaa tuntemattomaan numeroon![/QUOTE]

En ymmärrä moista periaatetta. Joskus voi olla kyseessä vaikka oman lapsen asia. Voidaan soittaa sairaalasta tai vaikka mistä tärkeästä paikasta.

OIKEESTI OOTSÄ VÄHÄN KUJALLA :o
Suomen yritysnumeroita: lehtimyyjät, liittymämyyjät, yms. ne rimputtelee..

p.s jos haluat niistä eroon osta preabeib.. ne saa sun numeron muuten aina.. vaikka vaihat kuukauden vällein.

Yhteistyössä