Oot ihan valmiina seksiä varten..
Eeeeiiih?!! Ei kai??? Oikeesti?! Ennenkuulumattoman TÖRKEETÄ!!! |OAlkuperäinen kirjoittaja täh;25773359:siis eikö tuo tytsin kuva oo muokattu??
Mun kuvia ei ookaan aiemmin juurikaan muokattu.Eeeeiiih?!! Ei kai??? Oikeesti?! Ennenkuulumattoman TÖRKEETÄ!!! |O
(Mä muuten olin se kauhea kriminaali, joka ton kuvan sekä otti että muokkas... )
Just.Oot ihan valmiina seksiä varten..
Haluut sitä itsekkin...
on hyvä, koko kehoahan tuosta ei näe mutta ei siellä liikaa kyllä ole. Liian luikut on jotenkin rumia, oksettavan näköisiä.Vielä pitäis laihtua. Nyt painan 66 ja tavoite on alle 60 kiloa.
Mä en vaan voi ajatella, että sulla on tukka päässä .
En mä liian hoikaksi haluakaan. Semmonen 58kg olis hyvä. Mulla on aika paljon vielä mahaa ym. Ei voi hoikaksi vielä sanoa, mutta pian normipainoiseksi. Mitat on siis 162cm/66kg.Alkuperäinen kirjoittaja Mun ielestä nyt;25774478:on hyvä, koko kehoahan tuosta ei näe mutta ei siellä liikaa kyllä ole. Liian luikut on jotenkin rumia, oksettavan näköisiä.
On se välillä hieman outoa itellekin... Ja vielä kun on nyt vaaleet... Tuossa kuvassa ne on laitetut (eli suoristetut), normaalistihan miun hiukset ei todellakaan näytä tuoltaMä en vaan voi ajatella, että sulla on tukka päässä .
:'( En ehtinyt.Hetki menee...
Oi että, olet kyllä kaunistunut, vaikkei ennenkään mitään vikaa ollut!
Tohon asentoonko mennään niin et ensin ikään kuin istut tangolle ja sitten lasket ylävartalon alas vai niin et käsillä seisonnasta yrität tähdätä jalat oikeeseen asentoon tangon ympäri? =)
Mä luulen, et molemmat onnistuu, mut mä en oo kovin hyvä vielä, joten menin istumaan ja taivutin siitä. Ja pois silleen sit käsilläseisonnan kautta, mut varmaan vois vaan valuttaa alaspäinki.Tohon asentoonko mennään niin et ensin ikään kuin istut tangolle ja sitten lasket ylävartalon alas vai niin et käsillä seisonnasta yrität tähdätä jalat oikeeseen asentoon tangon ympäri? =)
katos Meillä on melkein samat mitat itselläkin olis tarkotus saada paino jonnekin 60 tai allekin...En mä liian hoikaksi haluakaan. Semmonen 58kg olis hyvä. Mulla on aika paljon vielä mahaa ym. Ei voi hoikaksi vielä sanoa, mutta pian normipainoiseksi. Mitat on siis 162cm/66kg.