Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä nyt kyl huomaan epäloogisuutta!Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:raakaa kukkakaalia mutustan ja ryyppään pepsiä päällehaluatteko osingoille?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mulle kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja Martti-Mato:Mä nyt kyl huomaan epäloogisuutta!Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:raakaa kukkakaalia mutustan ja ryyppään pepsiä päällehaluatteko osingoille?
Ei nakeille, mutta joo Pepsille?
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mulle kanssa
Ai kukkakaalia ja pepsiä vai tota pyttipannua?![]()
Jätetään ne tuonnemmaksiAlkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:On mulla lisääkin luurankoja kaapissa :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no meinasin kysyä että niitäkö soijanakei kävit polttelemassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mulle kanssa
kaikki käy, paitsi huijausnakit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mulle kanssa
Tuleppa päätön tänne grillaamaan tässä joskusEn tarjoa huijausnakkeja, ihan oikeita ne on sitten, ihan sua varten ostan. Varmasti! Lupaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja auringonnousun ratsastaja:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mulle kanssa
Tuleppa päätön tänne grillaamaan tässä joskusEn tarjoa huijausnakkeja, ihan oikeita ne on sitten, ihan sua varten ostan. Varmasti! Lupaan
![]()
Älä usko Päätön. Ensin ne on yrittäny huijata sut satimeen, eli avioliittoon vonkaamalla seksiä. Nyt ne yrittää ruoalla ja mikä ilkeintä - kasveista tehdyillä makkaroilla! Ja mitenkä sitä mies muka jaksaisi seksiä harrastaa jos syötetään vain rehuja. Jos te naiset otatte miehen, niin pitäkää sitä kunnolla ja antakaa sille kunnollista ruokaa, kuten pihvejä, makkaroita ja piirakoita.
Alkuperäinen kirjoittaja Martti-Mato:Mä nyt kyl huomaan epäloogisuutta!Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:raakaa kukkakaalia mutustan ja ryyppään pepsiä päällehaluatteko osingoille?
Ei nakeille, mutta joo Pepsille?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:aamupalaa välillä![]()