Saisko jostain vuokrata äitiä??

Moon Vaan Melonit

Aktiivinen jäsen
10.11.2005
8 352
0
36
Mulla ollu tapana aina soittaa äitille, kun teen jotain ihmeellistä tai joku homma menee hyvin.

Nyt oon sitte ihan pallo hukassa, kun ei oo ketään kelle soittaa.
On toki kavereita, mut en mä niille osaa soittaa jokasesta kukkapurkin valmistuksesta :/

Eikä kukaan enää kritisoi mun käsitöitä! Paljon tulee kehuja, mut se äidin tarkka silmä joka kertoo parannusehdotukset puuttuu.

Mä haluun mun äitin takasin :(

mulla kans sama tyyli,äidille on kiva soitella,onnesi vielä on olemassa. vaikkakin kaikki ei aina ymmärrä,yks eukko sano että aionko mä hautaankin soitella,ihmisethän kuolee.siksihän me jutellaan nyt kun vielä voi!!!!

Mä tiedän tismalleen miltä susta tuntuu :hug: Äitin kanssa soiteltiin monesti päivässä kaikenmaailman turhuuksista =) Äiti kuoli pari vuotta sitten ja välillä tulee vieläkin mieleen että soitanpa äitille tästä jutusta :/ En oo pystynyt äitin numeroakaan poistamaan puhelimesta :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
mulla kans sama tyyli,äidille on kiva soitella,onnesi vielä on olemassa. vaikkakin kaikki ei aina ymmärrä,yks eukko sano että aionko mä hautaankin soitella,ihmisethän kuolee.siksihän me jutellaan nyt kun vielä voi!!!!

Äitin kans on se historia, kun se tietää jokasen elämän käänteen yms.
Sille oli aina helppo soittaa, kun se ties aina mistä puhutaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Mä tiedän tismalleen miltä susta tuntuu :hug: Äitin kanssa soiteltiin monesti päivässä kaikenmaailman turhuuksista =) Äiti kuoli pari vuotta sitten ja välillä tulee vieläkin mieleen että soitanpa äitille tästä jutusta :/ En oo pystynyt äitin numeroakaan poistamaan puhelimesta :ashamed:

Me kans soiteltiin päivittäin.
Joka päivä tulee se tunne et äitin pitäs nähdä tää tai tosta soitan sille.

Kerran soitinkin, vaik tosin tiesin ettei numerokäytös, mut oli pakko soittaa ihan vaan kuunnellakseen, et valitsemanne numero ei ole käytössä...

varmaan voisi kysyä varamummotoiminnasta ,jos sulla on lapsia niin ainakin yksi mummo niiltä puuttuu,samalla hän voisi olla varaäiti sinulle jos teillä"synkkais"...

Alkuperäinen kirjoittaja äitee:
varmaan voisi kysyä varamummotoiminnasta ,jos sulla on lapsia niin ainakin yksi mummo niiltä puuttuu,samalla hän voisi olla varaäiti sinulle jos teillä"synkkais"...

Meiltä puuttuu se mummi, joka touhus pojan kanssa niitä juttuja joista poika tykkäs. On lapsilla viel 1 aito mummo ja 2 puolikasta.

Yhteistyössä