Saisinkohan tentin läpi lukematta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuhkajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huuhkajatar

Aktiivinen jäsen
08.10.2005
12 193
0
36
Kokkola
Tekis mieli vähän urheilla ja kokeilla onnistuuko, yhtään ei tee mieli lukea. Tämä viikonloppu on vain aikaa lukea.

Kyseessä operatiivinen laskentatoimi..., suurimman osan laskuista olen osannut laskea helposti.

Mä olen tuota "testaamista" harrastanut nyt amk:ssa vähän enemmänkin vaihtelevalla menestyksellä. Kaikki ne tentit joissa on pitänyt jauhaa diipadaapaa on mennyt heittämällä läpi ja kaikki ne joissa oikeesti olis jotain pitänyt tietääkin (jus matemaattiset) on mennyt sitten vähän heikommin.

Arvosanat ei päätä pakota, mutta enpä mä jaksa ottaa paineita. Juridiikan tentistä repäisin kakkosen onnistuen siinäkin ihan vaan puutaheinää jauhamalla :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mä olen tuota "testaamista" harrastanut nyt amk:ssa vähän enemmänkin vaihtelevalla menestyksellä. Kaikki ne tentit joissa on pitänyt jauhaa diipadaapaa on mennyt heittämällä läpi ja kaikki ne joissa oikeesti olis jotain pitänyt tietääkin (jus matemaattiset) on mennyt sitten vähän heikommin.

Arvosanat ei päätä pakota, mutta enpä mä jaksa ottaa paineita. Juridiikan tentistä repäisin kakkosen onnistuen siinäkin ihan vaan puutaheinää jauhamalla :saint:

Amk kyseessä mullakin, mulla on aika kiva rivi arvosanoja vitosia, nelosia, kolmosia...sitten tuli tuo tilinpäätöksen suunnittelu ja pilasi rivin kakkosella. Tosin olin onnellinen siitä että sain sen läpi.

Olen suuresti yllättynyt siitä että nuo matemaattiset aineet ovat menneet hyvin, talousmatematiikasta vetasin vitosen. =)
Kyllähän mä ennenkin sain vitosia ja nelosia matikasta mutta silloin se ei ollut hyvä arvosana...

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Joku tentti saattaa mennä läpi, jos on lukenut sisällysluettelon ja väliotsikot, mutta operatiivinen laskentatoimi ei ehkä mene sillä läpi.

Mutku, mutku...minusta se on aika helppoa, paitsi nuo välilliset ja välittömät mukut ja kikut. Peruslaskelmat menee ilman suurempaa vaivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Joku tentti saattaa mennä läpi, jos on lukenut sisällysluettelon ja väliotsikot, mutta operatiivinen laskentatoimi ei ehkä mene sillä läpi.

Mutku, mutku...minusta se on aika helppoa, paitsi nuo välilliset ja välittömät mukut ja kikut. Peruslaskelmat menee ilman suurempaa vaivaa.

Jos ja kun sulla kerran on noin hyviä arvosanoja muuten, niin yks huonompikin arvosana ei tee vielä hallaa. Toisaalta se saattaa häiritä sun esteettistä silmää rumana siellä hyvien arvosanojen joukossa :whistle:

Yhteistyössä