Saisinko mielipiteitä mitoistani?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mirva"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mirva"

Vieras
Omakuva on vähän hukassa, kun paino on vaihdellut niin suurella haitarilla.
Olenko tukeva, normaali vai hoikka yms?
Eli pituus 174 cm, paino 62 kg. lantionympärys 98 cm, vyötärönympärys 71 cm, rinnanympärys 82 cm, reidenympärys 53 cm.

[QUOTE="Mirva";27674264]Omakuva on vähän hukassa, kun paino on vaihdellut niin suurella haitarilla.
Eli pituus 174 cm, paino 62 kg. lantionympärys 98 cm, vyötärönympärys 71 cm, rinnanympärys 82 cm, reidenympärys 53 cm.[/QUOTE]

No et ole tukevaa nähnytkän. Hoikka sanoisin. Itsellä paino ja pituus melkein sama (sentin lyhyempi ja 2kg kevyempi). Itse muutun tukevaksi siinä 70kg paikkeilla :D

[QUOTE="Mirva";27674264]Omakuva on vähän hukassa, kun paino on vaihdellut niin suurella haitarilla.
Eli pituus 174 cm, paino 62 kg. lantionympärys 98 cm, vyötärönympärys 71 cm, rinnanympärys 82 cm, reidenympärys 53 cm.[/QUOTE]

Olet normaalipainoinen. Esim. BMI:n mukaan et siis ole mitenkään erityisen hoikka, etkä myöskään tukeva, vaan siis ihan normaalipainoinen. Hiukan päärynävartaloinen, mutta et tätäkään mitenkään merkillepantavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27674389:
Olet normaalipainoinen. Esim. BMI:n mukaan et siis ole mitenkään erityisen hoikka, etkä myöskään tukeva, vaan siis ihan normaalipainoinen. Hiukan päärynävartaloinen, mutta et tätäkään mitenkään merkillepantavasti.

:laugh:
Isämies on palstan missituomari:rolleyes:

Mites mä kun pituutta on 165cm ja painoa 75kg.
Vyötärö on 80cm,takapuoli 94cm,rinta 90 ja reisi 50cm.

3kk olen saanut vyötäröstä 12cm pois,takapuolesta 8cm pois ja reidestä on lähtenyt 7cm mutta painoa ei tippaakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27674435:
Vastasin kun kysyttiin mielipidettä. :|

No tietty, kuinkas muutenkaan:heart::rolleyes:

mikäs vika missikeisareissa on:O

Yhteistyössä