Saisin töitä vuoden loppuun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja palvelualalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

palvelualalla

Vieras
osastoapulaisena hoivalaitoksesta. Laitoshuoltajan töitä, pääasiassa siivousta. Työ olisi itsenäistä. Olen ollut pääasiassa keittiössä töissä. Laitoshuoltajan tutkinto on vuodelta 2006... En ole niitä töitä juurikaan tehnyt. Olo on epävarma, muistanko enää kaikki asiat?! Minun pitäisi tehdä 3 kk välein pesuaine ja paperitilaus. Kauan menee asukkaan huoneen siivouksessa ylläpito ja kauan peruspesussa? Toisaalta houkuttelee, kun työ olisi säännöllistä. Nyt on ollut keittiössä parinpäivän pätkää :(

Esimiehellä on velvollisuus perehdyttää työntekijä työhönsä. Perehdytysjakson pituus riippuu totta kai työntekijän taidoista ja osaston vaativuudesta. Sinuna en olisi lainkaan huolissani, sillä vaikka työ on itsenäistä, niin aina jostain löytyy joku, keltä kysyä. :)

No ette varmaan peruspese niitä huoneita kuin max kahdesti vuodessa kun on ikkunan pesun aika, ylläpidon ja peruspesun aika riippuu pitkältikin huoneiden koosta ja siittä mitä on sovittu tehtäväksi. Eiköhän muistu mieliin koulussa opitut asiat, tilausmäärät voi tarkistaa edellisistä toimituksista ja siivous oli aina puhtaasta likaseen, ainahan se on mukavampi kun on säännöllisempää työtä.

Esimiehellä on velvollisuus perehdyttää työntekijä työhönsä. Perehdytysjakson pituus riippuu totta kai työntekijän taidoista ja osaston vaativuudesta. Sinuna en olisi lainkaan huolissani, sillä vaikka työ on itsenäistä, niin aina jostain löytyy joku, keltä kysyä. :)

Sitä just mietin, onko mitään siivoussuunnitelmaa. Paikan pomo on saikulla ja pitäis tulla tällä viikolla. Olen ollut viereisessä talossa keittiössä, eikä siellä päätalossa ole siivoojaa! Se on aika karseessa kunnossa, kun pesulanhoitaja siivoo, jos ehtii...Miekin joskus iltavuorossa käytäviä siivosin jos oli helppo ruoka, vaikkei minulle kuulunutkaan, en vaan kestäny kattoo!

[QUOTE="vieras";22810541]No ette varmaan peruspese niitä huoneita kuin max kahdesti vuodessa kun on ikkunan pesun aika, ylläpidon ja peruspesun aika riippuu pitkältikin huoneiden koosta ja siittä mitä on sovittu tehtäväksi. Eiköhän muistu mieliin koulussa opitut asiat, tilausmäärät voi tarkistaa edellisistä toimituksista ja siivous oli aina puhtaasta likaseen, ainahan se on mukavampi kun on säännöllisempää työtä.[/QUOTE]

Ton kyllä muista että puhtaasta likaiseen. Eiköhän se siitä suttaannu, kun vähän aikaa tekee.

Yhteistyössä