Saisimme vuokraasunnon helsingin keskusta ison ostoskeskuksen ylimmästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
siis 13.kerros. Alakerrassa todella iso ostoskeskus. Tässä asunnossa neliöitä 120 ja keittiö+4 huonetta. Meitä 2 aik. ja lapset 2,5 v ja 5,5 v. Muuttaisittekos?
Ei olisi kyllä mitään pihaa mutta leikkipuistoja ympäristössä paljon.
Asuntoon kuuluu iso terassa.

No mä en tollasta summaa vuokraan laittaisi. Mun mielestä ne on isoja summia ja ennemmin lyhennän omaa asuntoani tuolla summalla. Mutta jokaienn tallaa tyylillään.

Ja niin vastaus kysymykseen, En muuttaisi.

En muuttaisi. Tosin vuokrat täällä vähän halvempia. Enkä muuttaisi myöskään siksi, että pidän enemmän rauhallisemmasta paikasta kaupungin laidalla kuin keskustassa kauheessa härdellissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Catwoman:
No mä en tollasta summaa vuokraan laittaisi. Mun mielestä ne on isoja summia ja ennemmin lyhennän omaa asuntoani tuolla summalla. Mutta jokaienn tallaa tyylillään.

Ja niin vastaus kysymykseen, En muuttaisi.

en mäkään laittaisi kun tääl keski-suomessa asutaan, mut helsingissä hintataso lienee aika lailla korkeampi. ihan yleisesti taitaa vähänkin isommassa asunnossa hinta mennä lähelle tonnia.

Ai kauhee!!! Kävin kattomassa huvikseni noita helsingin vuokra-asuntoja, niin ihan törkeet vuokrat! Täällä on KALLIS vuokra jos rivari neliöstä joutuu maksamaan 650e/kk. Ja omakotitalon saa vuokralle 500-700e/kk.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai kauhee!!! Kävin kattomassa huvikseni noita helsingin vuokra-asuntoja, niin ihan törkeet vuokrat! Täällä on KALLIS vuokra jos rivari neliöstä joutuu maksamaan 650e/kk. Ja omakotitalon saa vuokralle 500-700e/kk.

Mutta siis vastaus itse kysymykseen: Jos tykkäisin asua helsingissä, eikä kerrostalossa asuminen olisi ongelma niin ilman muuta muuttaisin!

Voisin hyvinkin harkita, kun vuokrakin on noin edullinen. Itse asutaan "maalla" 10 km keskustasta omakotitalossa, mutta jos se on Kampin keskuksessa, niin hienolla paikallahan se on. Ja ne terassit on upeita!

Yhteistyössä