Saisiko 15 vuotias tyttäresi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juoda kännit kotona? EI
Polttaa tupakkaa sinun hyväksynnälläsi? EI
Seurustella 18 vuotiaan pojan/miehen kanssa? Ei mielellään; haluaisin tosin tutustua poikaan ennen "tuomion" antamista.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Ei, saisi maistaa, kyllä

Ei alkoholia, mutta tupakkaa kyllä?

Mikä logiikka? Tupakka on vahvimman riippuvuuden aiheuttava huume, joka tappaa joka toisen käyttäjänsä.

Että silleensä sitten.. :saint:
Pitää sit vissii vaihtaa vastaus: viinaa saa maistaa, mutta ei tupakkaa?

Periaate kysymyksiä

Ei, ei, kyllä.

Alkoholia saa ehkä maistaa (siis jonkun hörpyn, ei mitään pulloja). Mut kyllä 18-vuotiaan kanssa sais seurustella, kuhan ymmärtävät, että seksiä ei saa harrastaa kun on laitonta. Enkä tietty muutenkaan omalle tytölle suosittelis tuossa iässä..:P Mutta en nyt seurustelua lähtis kieltämään. Itse olin 16v kun tapasin nykysen mieheni. Mies oli silloin 23.. Äiti ei oikeen tykännyt, mutta eiköhän se nyt oo kuudessa vuodessa jo tottunut tähän ikäeroon.:D

Juoda kännit kotona? - mielummin kotona kuin pihalla lumihanges, vielä ajatus tuntuu kaukaiselta mut en ehkä mitään kunnon kännejä. muutaman voisi joskus saada juoda

Polttaa tupakkaa sinun hyväksynnälläsi? - No polttaahan ne jos haluavat, mutta hyväksyä en aijo! Parempi se on esittää jyrkkää että eivät niin kovaan tupakka kierteeseen joutuisi. vaikka sitten kulkisivat salaa kauempana mut kotona olles ei saisi polttaa ja kovan työn joutuisivat tekemään että saisivat tupakan hajut vaatteista pois. Mulla siis ei varsinaisesti oo polttelua vastaan kun oon ite aloittanut polttelun 14v mut tiukalla linjalla oon että kotona ei saa tenavat polttaa.. oppiipahan hillittemään tupakointia :)

Seurustella 18 vuotiaan pojan/miehen kanssa - Joo, ei se 3v tuos iäs enää niin paha oo.. ja pojat on aina muutaman vuoden jäljes että jos seurustelee niin mielummin aina pari vuotta vanhemman kans :)

mahdollisesti alkoholia sais maistaa, känniä ei sais vetää...

tupakkaa ei sais missää tapaukses vetää, hällä on astma. ja kyllä vaikka vainoisin koulunpihalla jos meinais polttaa.

sais seurustella, jos kyseessä ei ois mikään ihan hampuusi.

Yhteistyössä