sairaus ja raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kypsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kypsyttää

Vieras
Moi!

Oliskohan täällä kohtalotovereita. Siis se kuuluisa biologinen kello tikittää lujaa korvan vieressä, mutta aina kun olis olevinaan "se oikea aika", hankin (?) jonkun vaivan/sairauden, jonka takia raskautumisyritystäkin on syytä siirtää. Korvien välissäkö? (särkee milloin mistäkin ja on hammasvaivaa ja kilpirauhaskyhmyä ja imusolmuketta ja ties mitä, minkä takia.. "Pitää nyt seurata") Yksi lapsi on ja ikää 35. Kypsyttää ja mieliala tuntuu kovin raskaalta asiaan liittyen.. :( :( Haluaa vauvan! Ja haluaa olla terve!

Mulla ei ole lapsenhankinta mielessä, kun on jo kaksi poikaa 6v. ja 2,6 v., mutta toi "sairauksien" kanssa painiminen kuuluu mulla muuten kuvaan. Ikää 37 v. ja mietin toisinaan, että onko tää joku ikäkriisi vai mikä, kun mietin vaikka mitä vaivoja ja toisinaan tuntuu, että on vaikka mikä tauti ja nyt uusimpana vaivana imusolmukepatti kaulassa. Pisti silmään, että sinäkin kirjoitit imusolmukkeesta. Millainen vaiva sulla siitä oli ja menikö itsekseen pois? Kävitkö tutkimuksissa asiasta?

No joo.. Siis vastahan sen huomasin. Pieni ja odottelen, jos vaikka häviäis. Mut kipeä olen sitä seudulta kovasti ja siksi tuntuu tosi hankalalta. Taidan vielä vähän turhaankin kosketella kaulaani.. Tiedän, ettei lääkärissä tän kokosesta (alle 2cm) vielä mitenkään olla ambulanssia tilata, varsinkin kun on kaikenlaista flunssaa ollut. Täytyy vaan odottaa. Itseä vaan harmittaa kun kilpirauhasesta todettiin juuri kans patti, mutta siitä ei saatu näytettä ja uus otetaan vasta jonkun kk:n kuluttua ja samalla katsotaan kasvaako..

ap

Mulla sama juttu, että en malta pitää sormiani erossa kaulasta, ja se on ollu kipeä kohta kuukauden verran. Aina kun tuntuu että on suht kunnossa, niin jo taas "räplään" pattia ja taas se kipeytyy. Kävin lääkärissä kolmisen viikkoa sitten ja ei ollu hälyttävän kokoinen munkaan patti, ja mulla oli myös kova flunssakierre pari kuukautta sitten. Toivottavasti päästään näistä pateistamme pian eroon!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 09:33 Lovemother kirjoitti:
Mulla sama juttu, että en malta pitää sormiani erossa kaulasta, ja se on ollu kipeä kohta kuukauden verran. Aina kun tuntuu että on suht kunnossa, niin jo taas "räplään" pattia ja taas se kipeytyy. Kävin lääkärissä kolmisen viikkoa sitten ja ei ollu hälyttävän kokoinen munkaan patti, ja mulla oli myös kova flunssakierre pari kuukautta sitten. Toivottavasti päästään näistä pateistamme pian eroon!

Ja typeristä peloista.. Musta tuntuu välillä, ettei mulla ole muuta kun vaan pattia ja nystyrää ja kipua milloin missäkin. Joskus saattavat olla pitkäänkin.. Hermo vaan kun kestäis.. :kieh: :kieh:

Tervehdys taas sinulle Kypsyttää! Ihana kuulla, että on muita samanlaisia kuin minä, jotka panikoi pattien ja kipujen ym. kanssa. Viime yönä viimeks heräsin valvomaan hetkeksi ja miettimään tätä kaulakipua / pattia. Kyllä ottaa "pattiin". Mulla myös välillä tuntuu, että juimii mahaa ja kaikenlaista vaivaa pukkaa päälle ja hermoilee noitten juttujen kanssa. Viimeinen vuosi on ollut tällasta terveys-stressiä, jos niin voidaan sanoa, välillä parempia kausia, välillä huonompia. Joskus ihan oikeesti mietin, että miten paljon ihminen voi itse "tehdä itsestään sairaan" pähkäilemällä liikaa jokaista pientä nippausta jossain päin kehoa.

Yhteistyössä