....silmätulehdus! Jässikkä 1,4v ihan parkana. Tipojen laitto silmiin on ihan hirveertä tappelua. Kaveri jäkittää silmiään kiinni niin, että en tiedä meneekö sinne silmään yhtää lääkettä perille asti. \|O
Mites se olikaan, mikä lasketaan kuumeeksi tän ikäsellä? Aamulla mittasin niin kainalosta sain lukeman 38,3.
Onko aiheellista antaa kuumetta alentavaa lääkettä vai onko parempi antaa kuumeen vaan olla ja polttaa pöpöjä pois?
Kiitos jos ehditte vastata.
Mites se olikaan, mikä lasketaan kuumeeksi tän ikäsellä? Aamulla mittasin niin kainalosta sain lukeman 38,3.
Onko aiheellista antaa kuumetta alentavaa lääkettä vai onko parempi antaa kuumeen vaan olla ja polttaa pöpöjä pois?
Kiitos jos ehditte vastata.