SAIRASTELUSTA ja ROKOTUKSISTA (ei possu)

Meidän neiti 1v 2kk sai tänään kausilenssu ja vesirokko rokotteen,ihmettelin kun neiti kuitenkin ollut pari päivää kipeänä. Mut terkka sanoi et tyttö on pakko rokottaa nyt,kun sairastaa niin paljon,ettei koskaan oikein saisi rokotteita annettua. No pari tuntia rokotuksen jälkeen nousi kuume yli 39 eikä laskenut pelkällä panadolilla,piti antaa buranaakin.
Voiko tää johtua rokotulsesta,vai palileeko kuume,yöllä oli vielä lämpöinen ja tuskanen.
Nyt mies valittaa et jalat ja kädet painaa tonni ja niskaa särkee,mulla kurkkukipu yltyy kokoajan,alko ihan sormia naputtamaallla,eikai meille oo sika rantautuinut. Mä oon ollut kolmatta viikooa lenssussa ja nyt kun alkoi vähän helpottaan niin toi kurkkukipu yltyy.
Niin et voiko toi tytön kuume johtua rokotuksista. Possua vähän pelkäänm kun oon riskiryhmässä...onko täällä tampereella paljon sikaa liikenteessä?

olipa sekavaa mut koettakaa saada jotain tolkkua
 
.
Jos possu tulee, se joskus myös menee. Paljon hälyä tyhjästä. jos henki ahtaalla, veltto,ei juo tai syö . niin lääkäriin, muuten hoida normaalina flunssana oli sika tai ei.
 
Kyllähän jotku rokotteet tuo reaktiona tuon kuumeen.

Mutta nuo teidän muut oireet ei kyllä sillä selity.

Kannattaa varmaan soittaa teidän alueen influenssapuhelimeen, mikäli semmoinen on tai TK:n päivystykseen ja kysellä vähän ammattihenkilökunnan mielipidettä ja arviota tilanteesta.
 

Yhteistyössä