[QUOTE="vieras";28186990]Eli perheessä oli isoja ongelmia ja sinä et käyny koulua. Veikkaan, että kuvioissa oli myös päihteiden käyttöä ja elämänhallinnan ongelmaa mt-ongelmaa perheellä ja lopulta myös sulla itsellä ja sitten tuli sijoitus... kuvio on aika tuttu ls-laitoksista. Toivottavasti saat elämäsi kuntoon ja hae ihmeessä apua mieltenterveys puolelta jos et ole jo asiakkaana, että pääset elämässä eteenpäin

[/QUOTE]
hetkonen,ei sitä tartte olla perheessä isoja ongelmia jos nuori kieltäytyy koulun käynnistä!
itse olen vajaa 13v iässä tehnyt 6kk koululakon! siitä syystä että minulle oli luvattu toinen koira puoli vuotta aiemmin,mutta koiraa ei näkynyt eikä kuulunut,päätin siis että en mene kouluun ennekuin minulla on se toinen koira. kävi kurattori ja opettajakin hakemassa kouluun,en lähtenyt! äiti oli työntämässä mua koulukotiin,mutta isä pisti vastaan,koska isä ol isitä mieltä että mä saan muut oppilaat kiinni.
sain siis 2 vaihtoehtoa tarkkikselle,tai luokalle jääminen, no en halunnut jäädä luokalle joten valitsin tarkkiksen, mutta kun olin oikeasti kiltti ja hiljainen tyttö(en juonu,polttanut,enkä juuri edes uskaltanut puhua noille huligaaneille),niin jouduin silmätikuksi,mua kiusattiin todella rankasti, olin siis fyysisestikkin vaarassa.
siinä vaiheessa aloin olla pois koulusta taas,koska pelkäsin. kerroin tämän kuraattorille joka kertoi asian opettajalleni. tuo erityisopettaja oli nähnyt että osaan kyllä hommat ja teinkin kiitettävästi töitä.. olin saanu 7 ja 8luokan kaikki tehtävät ja kokeet tehtyä vähän yli vuodessa. siirryin yksityisopetukseen! 4tuntia koulua viikossa,jolloin palautin tehtävät,sain ohjausta niihi mitä en osannut, tein kokeet..
koko 9:n luokan kävin tuolla tavalla, ja mulla oli kaikki tehtävät ja kokeet tehty huhtikuun alussa,pääsin siis kesälomalle silloin. tein myös koko 9lk töitä.
ja kotioloissani ei ollut mitään vikaa,se oli vaan se yksi koira jonka halusin!
oma lapseni taas ei haluasi mennä kouluun koska siellä on tylsää,tehtävät on kuulemma tylsiä! ja kotona on kuulemma paljon kivempaa.
että ei se syy tartte aikusien näkökulmasta olla isokaan!